-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Alltså....jag vet att detta är en Bee tråd. Men kolla in denna Bugaboo Cameleon movie på youtube.
">
-
Fyfasiken, vilken fiffig vagn egentligenStargirl skrev 2010-05-28 20:57:43 följande:Alltså....jag vet att detta är en Bee tråd. Men kolla in denna Bugaboo Cameleon movie på youtube.
">
" target="_blank">
-
Jag har egentligen redan pengarna klara för been för längesen men nu kom det ju så tråkiga andra utgifter denna månaden som man tydligen måste prioritera!Tullemi skrev 2010-05-28 20:50:33 följande:Lycka till med försäljningen. Jag sålde en Brio Race (som ingen lär sakna, blä) och min gamla Bee för att få ihop pengar till den nya .
Men det ser ljust ut iaf! Nästa vecka kanske jag kan smyga mig iväg till grannstan för att köpa den! Sambon får säga vad han vill. MOHAHAHAHA!
-
Ja men vilken skön instruktionsvideo! Jag älskar den. Är inte den som brukar posta youtube skit bara till alla. Men jag är sugen på en till bebis när jag ser den.Tullemi skrev 2010-05-28 21:02:50 följande:Fyfasiken, vilken fiffig vagn egentligen -
Jag har inte sett några instruktionsvideos öht förr. Denna var underhållande och kul att det var en kille. Jag trodde först att han skulle göra skate-trix med vagnen, huaStargirl skrev 2010-05-28 21:04:29 följande:Ja men vilken skön instruktionsvideo! Jag älskar den. Är inte den som brukar posta youtube skit bara till alla. Men jag är sugen på en till bebis när jag ser den.
.
-
Underbart med en ny bee-tråd!!
Jag har MKT enkelt tagit bort vingarna på min gamla bee, blev väääldigt mkt mer plats plus att den ser ut mer som den nya :O)
Sitter endast med en raksöm o går så himla lätt att sy på igen om man önskar.
Våga prova detta vänner :O)
-
Jag måste bara påminna att inga garantier gäller om man börjar ta bort orginaldelar som sitter fast!! Men om den ändå är äldre eller köpt i andra hand så spelar det ingen roll. Jag vill bara påminna så man inte blir förvånad.straw2008 skrev 2010-05-28 23:38:03 följande:Underbart med en ny bee-tråd!! Jag har MKT enkelt tagit bort vingarna på min gamla bee, blev väääldigt mkt mer plats plus att den ser ut mer som den nya :O) Sitter endast med en raksöm o går så himla lätt att sy på igen om man önskar. Våga prova detta vänner :O) -
Jag köpte den begagnad... o denär snart två år!Stargirl skrev 2010-05-29 13:14:12 följande:Jag måste bara påminna att inga garantier gäller om man börjar ta bort orginaldelar som sitter fast!! Men om den ändå är äldre eller köpt i andra hand så spelar det ingen roll. Jag vill bara påminna så man inte blir förvånad. -
Har du någon bild? Blir tokigt nyfiken på hur det ser ut!straw2008 skrev 2010-05-28 23:38:03 följande:Underbart med en ny bee-tråd!! Jag har MKT enkelt tagit bort vingarna på min gamla bee, blev väääldigt mkt mer plats plus att den ser ut mer som den nya :O) Sitter endast med en raksöm o går så himla lätt att sy på igen om man önskar. Våga prova detta vänner :O)
Finns det någon som har haft den silvriga sufletten till sin Bee? Något att ha? -
Har nån av er sytt suflett till bee +?