• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • straw2008
    zasata skrev 2010-05-30 21:47:19 följande:
    ååå *vill ha* finns det i Sverige?
    Ingen aaaaning, står ju att hon köpt den i europa? Köp den av henne annars..... ebay är ju toppen!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • zasata
    straw2008 skrev 2010-05-30 21:52:53 följande:
    Ingen aaaaning, står ju att hon köpt den i europa? Köp den av henne annars..... ebay är ju toppen!
    skickar ju inte till Sverige om jag förstod rätt
  • LillaG
    zasata skrev 2010-05-30 21:55:12 följande:
    skickar ju inte till Sverige om jag förstod rätt
    Du kan alltid maila och fråga om hon skickar till Sverige och vad det kostar. Det är sällan jag får svaret att de inte skickar hit om man bara frågar.
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • BumbiB
    Det ljuva livet skrev 2010-05-29 21:42:00 följande:
    Har du någon bild? Blir tokigt nyfiken på hur det ser ut! Finns det någon som har haft den silvriga sufletten till sin Bee? Något att ha?
    Jag hade/har den silvriga sufletten till min Bee och den funkade valdigt bra, plus att i alla fall har i Italien sa blev det valdigt varmt med khaki sufletten, med den silvriga sa blir det lite mer luft.... Tyckte i alla fall att det var bra!

Har inte fatt min nya Bee annu.... (sand/off white) och ville sa garna ha den innan Fredag da vi aker till Frankrike..... {#lang_emotions_embarassed}
  • Tullemi

Lucas 4 månader trivs i sin Bee . Idag var det varmt ute, gött!
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Hhelena

Hej igen! Nu har vi också fått våran nya Bee! Har upptäckt ett "problem" som jag skulle behöva råd om från er andra om.  På de intruktionsfilmer jag sett på nätet fälls vagnen ihop mycket mer kompakt än vad våran gör. Om vi fäller ihop våran från bakåtvänd position så håller den liksom inte ihop. Ryggstödet faller ut ca 15 cm när vi lyfter upp den. På videon vi sett på nätet så fälls ryggstödet in mellan handtaget och så stannar den där i en fast position. Hur funkar det här för er? Hur ska det vara? Vi fick vagnen färdigmonterad från butiken, kan de ha satt ihop den fel? 

• Tullemi
    Hhelena skrev 2010-05-31 21:08:21 följande:
    Hej igen! Nu har vi också fått våran nya Bee! Har upptäckt ett "problem" som jag skulle behöva råd om från er andra om.  På de intruktionsfilmer jag sett på nätet fälls vagnen ihop mycket mer kompakt än vad våran gör. Om vi fäller ihop våran från bakåtvänd position så håller den liksom inte ihop. Ryggstödet faller ut ca 15 cm när vi lyfter upp den. På videon vi sett på nätet så fälls ryggstödet in mellan handtaget och så stannar den där i en fast position. Hur funkar det här för er? Hur ska det vara? Vi fick vagnen färdigmonterad från butiken, kan de ha satt ihop den fel? 
    Jag känner mig korkad som frågar, men har du stolen vänd mot dig eller från dig. Bakåtvänd position skriver du....fattar inte *host å harkel*
  • Tullemi
    Hhelena skrev 2010-05-31 21:23:33 följande:
    Vänd mot mig... :)
    Ja, men det har jag på min med...jag ska genast fälla ihop den och meddela resultat
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6