-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jo, även min sits "välter" utåt. Den sitter inte kvar mot resten av vagnen.
-
Kolla den här videon på Youtube "2010 Bugaboo Bee (aka Bugaboo Bee Plus)" starta från 2min10sek. Det ser ju verkligen ut som om den "håller ihop" eller??
-
Ja, det håller jag med om. Fast vid 3.07 ca när hon ska fälla ut den igen så tycker jag att man kan se att sitsen liksom välter utåt (som på våra)....eller ser jag fel...?Hhelena skrev 2010-05-31 21:47:58 följande:Kolla den här videon på Youtube "2010 Bugaboo Bee (aka Bugaboo Bee Plus)" starta från 2min10sek. Det ser ju verkligen ut som om den "håller ihop" eller?? -
Ja, jag såg det också. Skumt... Det vore ju bättre om den höll ihop. Kanske en funktion för Bee++ :)
Tack så jättemycket för att du tog dig til och testade på din vagn! -
Åh, inga problemHhelena skrev 2010-05-31 21:59:11 följande:Ja, jag såg det också. Skumt... Det vore ju bättre om den höll ihop. Kanske en funktion för Bee++ :) Tack så jättemycket för att du tog dig til och testade på din vagn!
. Ja vagnen skulle ha en liten spärr eller ett klickläge där sitsen fastnar lite lätt. Bee++ får nog den funktionen ja
. Men då har inte jag barnvagnsbarn dessvärre.
-
Nä nu vill jag ha hem min summer edt bee, vill inte vänta längre ju.
-
Vet duFridaLee skrev 2010-05-31 22:24:37 följande:Nä nu vill jag ha hem min summer edt bee, vill inte vänta längre ju.
jag tror du har den myckte,mycket snart
-
Hejsan,
Jag halkade in här för ca en vecka sedan för att jag var lite nyfiken. Funderade lite svagt på en begagnad Bee........och nu sitter jag här med en rosa Bee+. Till och med min man är stört förälskad. Särskilt i Iphone-hållaren.
Vi bor långt ute på landet och måste i stort sätt köra till allting. Så det är mycket lasta in vagnen i bilen, ta ut vagnen ur vagnen osv. Då är Been verkligen en dröm. Jag är supernöjd!Jag beställde vagnen hos Kidzshop på torsdagen och fredag eftermiddag kunde jag hämta den hos "Posten". Jag som var rädd att jag skulle behöva vänta på den.... Verkligen super! -
Princepesa skrev 2010-06-01 08:39:55 följande:Hejsan, Jag halkade in här för ca en vecka sedan för att jag var lite nyfiken. Funderade lite svagt på en begagnad Bee.... ....och nu sitter jag här med en rosa Bee+. Till och med min man är stört förälskad. Särskilt i Iphone-hållaren. Vi bor långt ute på landet och måste i stort sätt köra till allting. Så det är mycket lasta in vagnen i bilen, ta ut vagnen ur vagnen osv. Då är Been verkligen en dröm. Jag är supernöjd! Jag beställde vagnen hos Kidzshop på torsdagen och fredag eftermiddag kunde jag hämta den hos "Posten". Jag som var rädd att jag skulle behöva vänta på den.... Verkligen super!Härligt, jag är oxå helnöjd med mitt köp

Sjukt kul att man kan "pimpa" den med alla grejer oxå.
-
Min vagn är än så länge opimpad
. Jag har bara satt på bagclipsen från JuJuBe. Dom var viktigast