-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Härligt! Jag har oxå en rosa. Love it. Jag har köpt en gul sittdyna. Den är så sommarhärlig!Princepesa skrev 2010-06-01 08:39:55 följande:Hejsan, Jag halkade in här för ca en vecka sedan för att jag var lite nyfiken. Funderade lite svagt på en begagnad Bee.... ....och nu sitter jag här med en rosa Bee+. Till och med min man är stört förälskad. Särskilt i Iphone-hållaren. Vi bor långt ute på landet och måste i stort sätt köra till allting. Så det är mycket lasta in vagnen i bilen, ta ut vagnen ur vagnen osv. Då är Been verkligen en dröm. Jag är supernöjd! Jag beställde vagnen hos Kidzshop på torsdagen och fredag eftermiddag kunde jag hämta den hos "Posten". Jag som var rädd att jag skulle behöva vänta på den.... Verkligen super! -
Ååå det låter ju bra, längtar ihjäl mig.thj skrev 2010-05-31 23:46:35 följande:Vet du
jag tror du har den myckte,mycket snart 
-
Och så hittade jag denna tråden också! Kanske ni rent av kan hjälpa mig ännu bättre!
Jagar smidig sommarvagn till lillen då vi kommer vara lediga hela 11 veckor i sommar. Jag vill ha en bee. Men frågan är om han får plats i en bee med sina 96 cm? Jag vill att han ska kunna sitta under sufletten utan att ha den som mössa.
Är det ngn skillnad storleksmässigt på gamla och nya modellen? -
Min dotter på 93 cm får inte plats i den gamla Bee'n.Näbbgädda skrev 2010-06-04 09:11:14 följande:Och så hittade jag denna tråden också! Kanske ni rent av kan hjälpa mig ännu bättre!
Jagar smidig sommarvagn till lillen då vi kommer vara lediga hela 11 veckor i sommar. Jag vill ha en bee. Men frågan är om han får plats i en bee med sina 96 cm? Jag vill att han ska kunna sitta under sufletten utan att ha den som mössa.
Min dotter får plats i den gamla och är just den höjden. Men jag vill ju ha vagnen ett tag till. Så jag hade köpt den nya....den är bättre än den gamla....tycker iaf jag.Näbbgädda skrev 2010-06-04 09:11:14 följande:Och så hittade jag denna tråden också! Kanske ni rent av kan hjälpa mig ännu bättre!
Idag har jag stått och _Klappat_ på en Bee med offwhite suffla. Den var ju så fiiiin!
Sån ska jag bara HA!
-
ja klart du ska, den är så fin.Kajsan skrev 2010-06-04 20:48:46 följande:Idag har jag stått och _Klappat_ på en Bee med offwhite suffla. Den var ju så fiiiin!
Sån ska jag bara HA!
-
Äh, en unge med smörgåstårta på händerna har taffsat på min Bee, gaaaaaah.....
-
min tjej får plats. tror jag har bilder i bloggen :)Näbbgädda skrev 2010-06-04 09:11:14 följande:Och så hittade jag denna tråden också! Kanske ni rent av kan hjälpa mig ännu bättre!
Hmmm... en till fråga. Ska Been skramla som bara den på kullersten? Visst är jag bortskämd med en mycket tyst Emmaljunga sen tidigare men när vi idag körde vår nya Bee på ojämt underlag för första så skramlade den ju som värsta budgetvagnen. Det hade jag inte förväntat mig. Hur är era vagnar?
PS. Förutom hopfällningen och skramlet så är den toppen! :)