• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    Anatha skrev 2010-06-07 17:14:03 följande:

Jag ska köpa ny vagn och har tittat på Bugaboo Bee och ser alla positiva sidor och fördelar med den. Men vad är den mindre bra till? Vad ska jag inte förvänta mig? Att den inte är bra att köra i kuperad tärräng och snö förstår jag men vad mer?

Om man har mindre barn, som jag har, så är den kanske inte så ombonad när dom vill sova. Men ingen avmina barn verkar ha haft nåt emot det . Vi har lagt dit en mysig filt bara.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Findusfideli
    Hhelena skrev 2010-06-06 19:26:26 följande:
    Du kan köpa en färgglad sittdyna! Det piggar upp! Finns en flera färger i original från Bugaboo och ännu fler alternativa modeller som passar Bee.
    Vet du möjligen vilka alternativa modeller som passar Bee? Tycker inte att någon av Bugaboos egna passar min Bee+ khaki å känner mig lite bekymrad.
  • Tullemi
    Findusfideli skrev 2010-06-07 17:53:26 följande:
    Vet du möjligen vilka alternativa modeller som passar Bee? Tycker inte att någon av Bugaboos egna passar min Bee+ khaki å känner mig lite bekymrad.
    Jag har tipsat förr om en medlem här på FL som syr dynor och här kommer tipset igen :
    Ditten Datten......sök på detta alias.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    Anatha skrev 2010-06-07 17:14:03 följande:

Jag ska köpa ny vagn och har tittat på Bugaboo Bee och ser alla positiva sidor och fördelar med den. Men vad är den mindre bra till? Vad ska jag inte förvänta mig? Att den inte är bra att köra i kuperad tärräng och snö förstår jag men vad mer?

Ja det är väl vad du nämde. Terräng och snö....om du går för det mesta på väldigt dåligt underlag kanske Bee+ är mindre bra för en nyfödd. Det blir kanske skumpigt.
    Sen har den ju ingen direkt liggdel, så det blir inte så ombonat för en pytte bebis.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Anatha

Tack för era synpunkter, fyll gärna på med fler

Vagnen är tänkt för min fyramånaders jag har redan en Emmaljunga citycross för dåligt underlag och som passar som ombonad sovvagn.

• Läängtar
    Anatha skrev 2010-06-07 18:24:06 följande:
    Tack för era synpunkter, fyll gärna på med fler

Vagnen är tänkt för min fyramånaders jag har redan en Emmaljunga citycross för dåligt underlag och som passar som ombonad sovvagn.
    Min 3 månaders älskar sin Bee+ vare sig han ska sova eller vara vaken :)
    Tycker det är en supervagn, våran andra bugga är använd en gång sedan vi skaffade been.
    Och har du en annan vagn att köra i snön så skulle jag absolut slå till!
  • Miss Lau

Efter 1,5 års ältande har vi äntligen slagit till på en Bee (den gamla modellen). Har varit ute och premiärpromenerat idag

Men, vilken skötväska passar till? Jag behöver ingen jätteväska men de minsta är också för små, så fram med tips på en lagom stor modell som passar bra. Kan väl säga att vi redan har en Skip hop dash och jag vill ha en mindre väska.

• Anatha
    Läängtar skrev 2010-06-07 19:46:18 följande:
    Min 3 månaders älskar sin Bee+ vare sig han ska sova eller vara vaken :)
    Tycker det är en supervagn, våran andra bugga är använd en gång sedan vi skaffade been.
    Och har du en annan vagn att köra i snön så skulle jag absolut slå till!
    Ja jag har ju en Emmaljunga så det lutar åt att det blir till att köpa en Bee till helgen.
  • zasata

idag har jag ä n t l i g e n fått mina hjul! Men jag får inte till sittdynan snyggt tycker jag.. hur har ni den? och jag har den sol sufletten som man kan dra ut också, men om man inte vill ha den helt ute..
    denna
    kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx
    men hur får man den så?

min vill helst vara så här:
    kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx

lyckas liksom inte fälla upp den snyggt?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6