• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • fru jönsson

Åhh, surfade dit direkt men ståbrädan till nya bee fanns inte i lager :(
    Tycker den är lite smådyr 900pix men antagligen värt det får jag hoppas

♥ Mamma till Benjamin -08 och Victoria -09 ♥
  • zasata

[quote][quote-nick]fru jönsson skrev 2010-06-07 23:27:12 följande:[/quote-nick]Åhh, surfade dit direkt men ståbrädan till nya bee fanns inte i lager :( Tycker den är lite smådyr 900pix men antagligen värt det får jag hoppas

[/quote synd fanns nya nyss
  • fru jönsson

Zasata - Konstigt förresten.. det står sommarutförsäljning tom 26/4 ser jag nu men när jag la några grejer jag skulle ha i korgen och betalade fick jag 50% rabatt. Har du handlat av dem förr?

• Tullemi
    zasata skrev 2010-06-07 22:16:00 följande:
    HAr nån av er ståbrädan till? och vad tycker ni om det?
    Jag tycker den funkar jättebra. Har haft den både till nya och gamla Bee'n. Den känns aningen vinglig men man lär sig snart att hantera ekipaget .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • zasata
    fru jönsson skrev 2010-06-07 23:47:46 följande:
    Zasata - Konstigt förresten.. det står sommarutförsäljning tom 26/4 ser jag nu men när jag la några grejer jag skulle ha i korgen och betalade fick jag 50% rabatt. Har du handlat av dem förr?
    japp, supper bra service
  • fru jönsson

japp, jag ringde henne och kollade upp om det var så och om det fanns några fler hemma, hon skulle kolla upp om det fanns till mig. Jag köpte breezy solskyddet med att ha som sommarsuflett, grymt med halva priset :)

• Carisma

Nu kommer ett par frågor till =)

Hur är det tänkt att man skall ha skötväskan på vagnen? Min åker nämligen lätt ner och hamnar nästan vid marken. Kan man köpa såna här och använda? http://www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?iArtMenu_Id=87

Vart har ni hängt reflexer på era vagnar?

Ni som använder sånt babynest, har ni i den lilla "kudden" som man får med eller tar ni bort den och använder egen?

• Tullemi
    Carisma skrev 2010-06-08 11:25:44 följande:
    Nu kommer ett par frågor till =)

Hur är det tänkt att man skall ha skötväskan på vagnen? Min åker nämligen lätt ner och hamnar nästan vid marken. Kan man köpa såna här och använda? www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?iArtMenu_I...

Vart har ni hängt reflexer på era vagnar?

Ni som använder sånt babynest, har ni i den lilla "kudden" som man får med eller tar ni bort den och använder egen?
    De BagClipsen tipsade jag nyss om här i tråden . Jag tycker att dom är jättebra. Vi använder inte skötväska men man kan hänga massa andra saker i dom . Matkasse tex.
    Vi har inga reflexer på vagnen faktiskt. Vi är sällan ute och går så sent så vi har inte tänkt på det.
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6