-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Angående bees egna babynest tyckte jag det sög.. jag använde det endast en gång. Min dotter låg inte alls bra i det och kudden fick jag plocka bort för den satt oxå konstigt!Carisma skrev 2010-06-08 11:25:44 följande:Nu kommer ett par frågor till =)
Hur är det tänkt att man skall ha skötväskan på vagnen? Min åker nämligen lätt ner och hamnar nästan vid marken. Kan man köpa såna här och använda? www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?iArtMenu_I...
Vart har ni hängt reflexer på era vagnar?
Ni som använder sånt babynest, har ni i den lilla "kudden" som man får med eller tar ni bort den och använder egen?
Jag använde mjukliften vi hade till vår syskonvagn phil and teds! -
Jag har en sittdyna kvar som jag inte tänkte på att jag hade när jag sålde gamla bee. Kan man ha den till nya tro eller är den för liten?
Den är sydd av Ditten datten.. -
Näe, jag tror det passar alldeles utmärkt.Lobro skrev 2010-06-08 17:16:52 följande:Jag har en sittdyna kvar som jag inte tänkte på att jag hade när jag sålde gamla bee. Kan man ha den till nya tro eller är den för liten?
Den är sydd av Ditten datten..
-
Hej!
Hur länge räknar ni med att använda er Bee? Jag har en son som fyller 2 år i sommar och vi använder inte vagnen så speciellt mkt längre (har en Cameleon), men är ändå sååå sugen på att byta! En Bee hade varit underbart
Eller är det dags för en tråkig sulky som tar mer vikt/man kan ha länge?
Jag läste på nån sida att Bee:n var från 0 mån - 4 år, kan det stämma?
-
Det beror ju väldigt mycket på barnet. Vår dottern på 93 cm (2år 4mån) får endast plats i den nya Bee´n (men det är kanske den du funderar på) MEN hon vägrar åka vagn. Så för oss går det inte alls, men lillebror kanske vill åka längre än till 15 månaders åldertimoteja00 skrev 2010-06-09 08:14:37 följande:Hej!
Hur länge räknar ni med att använda er Bee? Jag har en son som fyller 2 år i sommar och vi använder inte vagnen så speciellt mkt längre (har en Cameleon), men är ändå sååå sugen på att byta! En Bee hade varit underbart
.
-
Theo var 87 cm på senaste kontrollen. Han åker gärna vagn! Fast det blir mest på stan, till och från dagis och till affären och så. När jag var mammaledig gick jag långt med vagnen varje dag i alla väder med hunden, men går jag på kvällarna och då kan jag likaväl lämna sonen hos sambonTullemi skrev 2010-06-09 09:30:41 följande:Det beror ju väldigt mycket på barnet. Vår dottern på 93 cm (2år 4mån) får endast plats i den nya Bee´n (men det är kanske den du funderar på) MEN hon vägrar åka vagn. Så för oss går det inte alls, men lillebror kanske vill åka längre än till 15 månaders ålder
.
Kanske är onödigt att köpa en ny då, men det har ju varit en dröm länge
-
En fråga gällande nya respektiva "gamla" Been.
Hur är hopfällningen? I butiken jag var och tittade sa hon att den gamla var mycket krångligare men jag fick bara den nya demad och undrar därför.
Jag funderar nämligen på att köpa den gamla begagnad istället för den nya ny. Jag ser inte riktigt att den nya har tillräckligt med fördelar. Vad säger ni som har bytt upp er? -
Jag tycker att den nya är mycket smidigare och mindre "plastig". Det var tex lite bök med den gamla sitsen när man skulle fälla ihop den. Det finns små platspluppar som sitsen ska ligga på/klämmas fast i (svårt att förklara) och dom har effektiviserats bort på den nya. Jag saknar dom INTEAnatha skrev 2010-06-09 10:02:24 följande:En fråga gällande nya respektiva "gamla" Been.
Hur är hopfällningen? I butiken jag var och tittade sa hon att den gamla var mycket krångligare men jag fick bara den nya demad och undrar därför.
Jag funderar nämligen på att köpa den gamla begagnad istället för den nya ny. Jag ser inte riktigt att den nya har tillräckligt med fördelar. Vad säger ni som har bytt upp er?
. Sen bara känns den mer genomtänkt...
Han som sålde den nya Bee'n till oss sa att alla "barnsjukdomar" som fanns på den gamla är nu åtgärdade. Tex dessa platspluppar som tydligen väldigt ofta gick söner, enligt honom. Han sa att jag hade haft tur med min gamla Bee som aldrig krånglat.....hans ord dock. -
Vi har bytt till den nya nu och den nya är så mycket lättare att fälla och byta håll på sitsen. Som mileas mamma skriver så är alla barnsjukdommar bort apå denna, som tex bromsen som strulade. Kan inte annat än rekomendera dig att köpa den nya. Du har ju bra erbjudande på skurkkids.se nu 20% rabatt på bee +Anatha skrev 2010-06-09 10:02:24 följande:En fråga gällande nya respektiva "gamla" Been.
Jag funderar nämligen på att köpa den gamla begagnad istället för den nya ny. Jag ser inte riktigt att den nya har tillräckligt med fördelar. Vad säger ni som har bytt upp er? -
min dotter är ca 100cm.timoteja00 skrev 2010-06-09 08:14:37 följande:Hej!
kidzmode.blogg.se/2010/april/bilder-pa-den-nya-vagnen.html