• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Stargirl
    AnnaFreja skrev 2010-06-11 18:21:16 följande:
    Hej! Hoppas att någon kan svara på min fråga. Från vilken ålder tycker ni att man kan använda bugaboo bee? Det är en modell från 08.
    Den är ju godkänd från födseln.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2010-06-12 14:39:13 följande:
    Man måste hitta knixen hur man gör. Man ska bara dra upp spärren en liten bit så man hittar friläge när man ska ta fram sitsen innan man fäller den.
    men ååå va bra tack för den beskrivningen nu var det ju super smidigt  tur att vi har ett super proffs i tråden
  • Stargirl
    FridaLee skrev 2010-06-12 14:41:32 följande:
    men ååå va bra tack för den beskrivningen nu var det ju super smidigt  tur att vi har ett super proffs i tråden
    Man får absolut inte dra bak sitsen får då fastnar den i det läget högst upp. Bra att du hittade knixen....bara man vet hur man gör så är det lätt.
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2010-06-12 14:43:27 följande:
    Man får absolut inte dra bak sitsen får då fastnar den i det läget högst upp. Bra att du hittade knixen....bara man vet hur man gör så är det lätt.
    ok då ska jag inte göra det.
  • Hhelena
    Hej! Hoppas att någon kan svara på min fråga. Från vilken ålder tycker ni att man kan använda bugaboo bee? Det är en modell från 08.
    Vi köpte våran som andravagn till en Emmaljunga när lillkillen var 7 månader. Men jag antar att den kan funka från födseln på slät mark och med rätt tillbehör. Skulle själv inte använt den från början dock. Gillade att sonen låg skönt inbäddad i sin "Emmaljunga-traktor" i vintras... :)
  • Läängtar
    Vi har amvänt våran bee till sonen sedan han var 2 månader. Det har alltid funkat super och han älskar och åka been. Vi har endast en Bugaboo sittdyna i vagnen så ingen coccon eller nått... Dom var alldeles för små för sonen.
  • Anatha
    Hhelena skrev 2010-06-12 17:23:22 följande:
    Vi köpte våran som andravagn till en Emmaljunga när lillkillen var 7 månader. Men jag antar att den kan funka från födseln på slät mark och med rätt tillbehör. Skulle själv inte använt den från början dock. Gillade att sonen låg skönt inbäddad i sin "Emmaljunga-traktor" i vintras... :)
    Jag kände samma med min Emmaljunga och ska köpa Been nu när dottern är 4 månader.
  • Tullemi

Åh, vad jag älskar min nya Bee . Jag fick vagnvägrande dottern att sitta i den när vi var i Varberg. Vips, så vände jag på sitsen så den blev framåtvänd.  Lite minus för all gatsten som fanns i Varberg. Inget kul med Bee'n .
    Stort plus för att jag kan få vagnen ur bagaget på bilen och fälla upp den och allt detta med Lucas på armen, så man kan alltså göra detta med en hand, jättebra . Stort plus för ståbrädan också.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2010-06-14 16:23:48 följande:
    Åh, vad jag älskar min nya Bee . Jag fick vagnvägrande dottern att sitta i den när vi var i Varberg. Vips, så vände jag på sitsen så den blev framåtvänd.  Lite minus för all gatsten som fanns i Varberg. Inget kul med Bee'n .
    Stort plus för att jag kan få vagnen ur bagaget på bilen och fälla upp den och allt detta med Lucas på armen, så man kan alltså göra detta med en hand, jättebra . Stort plus för ståbrädan också.
    Ja gatsten är inte så kul....men jag älskar oxå min Bee. Synd bara att dottern åker så lite vagn Hon vill dock ta fram den och mysa i den på kvällarna. Hon bäddar ner sig med sin filt och drar upp sufletten. Sitter vi med vänner och äter middag sent så somnar hon ofta i sin vagn.
  • Micjah

Nya Been står i hallen och väntar på promenaden imorrn..saknar dock bygel på vagnen Finns det någon som passar?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6