• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • zasata

Jag har lagt in bilder i mitt galleri ni på UV sufletten, men får inte den snyggt, har försökt sen jag köpte den, liksom flärper när man viker in den. nu har jag laft ut bilder. vet ni vad jag gör för fel?

• fru jönsson

Zasata - vad bra,då kommer nog mitt paket med snart :) Hon sa hon skulle försöka allt hon kunde att få iväg mina grejer så jag har de på måndag senast. Hon verkar väldigt bra att ha och göra med så det blir nog bra :) Nu måste jag bara handla ståbrädan för den var ju tyvärr slut på Skurk sen blir det åka av :)

♥ Mamma till Benjamin -08 och Victoria -09 ♥
  • zasata
    fru jönsson skrev 2010-06-10 19:53:24 följande:
    Zasata - vad bra,då kommer nog mitt paket med snart :) Hon sa hon skulle försöka allt hon kunde att få iväg mina grejer så jag har de på måndag senast. Hon verkar väldigt bra att ha och göra med så det blir nog bra :) Nu måste jag bara handla ståbrädan för den var ju tyvärr slut på Skurk sen blir det åka av :)
    den fick jag
    Ja super trevlig!
  • Greksmurfen

hejhej...
    har en vanlig bee  till min son å jag ääääälskar den han kommer bli 21 mån nu i aug när vår dotter ska födas.... åj ag e så sugen på en till bee till henne... för sonen åker ju fortfarnde en hel del...ngn som vet vart man kan hitta en i bättre beg skick eller så?
    gärna rosa suflett ;)

mamma till Maximilian född 081028
  • Stargirl
    Greksmurfen skrev 2010-06-11 10:00:17 följande:
    hejhej...
    har en vanlig bee  till min son å jag ääääälskar den han kommer bli 21 mån nu i aug när vår dotter ska födas.... åj ag e så sugen på en till bee till henne... för sonen åker ju fortfarnde en hel del...ngn som vet vart man kan hitta en i bättre beg skick eller så?
    gärna rosa suflett ;)
    Jag skulle köpa den nya till sonen och ha den "gamla" till bebin. Om du vill ha en beggad kika på Blocket. Det är det bästa stället.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Greksmurfen
    Stargirl skrev 2010-06-11 10:26:38 följande:
    Jag skulle köpa den nya till sonen och ha den "gamla" till bebin. Om du vill ha en beggad kika på Blocket. Det är det bästa stället.
    ni som har haft både gamla modellen å nya vilke e bäst??
    det ju allt id en massa utgidfter som kommer ju tyvärr=S å 6000laxar e rätt häftigt just nu...
    min sons vagn hade jag turen å fynda NY för 1500:- vår gamla babyproffs kursade=p...
  • Stargirl
    Greksmurfen skrev 2010-06-11 10:51:54 följande:
    ni som har haft både gamla modellen å nya vilke e bäst??
    det ju allt id en massa utgidfter som kommer ju tyvärr=S å 6000laxar e rätt häftigt just nu...
    min sons vagn hade jag turen å fynda NY för 1500:- vår gamla babyproffs kursade=p...
    Nya! Jag gillar att man kan höja på ryggstödet och överlag är den mer lätthanterlig.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Greksmurfen
    Stargirl skrev 2010-06-11 11:08:02 följande:
    Nya! Jag gillar att man kan höja på ryggstödet och överlag är den mer lätthanterlig.
    den var inte mer skranglig som jag såg att nga tyckte??....hmm kanske ska investera i en ny till maxen då.......å låta lillan ha den gula....
  • Carisma

Skulle behöva hjälp med en sak.
    Hur mycket är en Bee (2009) som inte är använd, har två års garani, med åkpåse och babynest värd? Alla lappar är kvar på både vagn och tillbehör. Regnskydd och adaptrar ingår också såklart.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6