-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Näe, den har ju inte ändrats ngt på chassit egentligen (som syns iaf).Greksmurfen skrev 2010-06-11 11:11:14 följande:den var inte mer skranglig som jag såg att nga tyckte??....hmm kanske ska investera i en ny till maxen då.......å låta lillan ha den gula.... -
De nya "kläderna" till vagnen kom idag, behöver inte säga så mycket mer än att jag älskar dem!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs632.snc3/31704_397930510667_545030667_4742301_1443418_n.jpg -
Kan man ändra lutningen på sitsen på bee+ på något sätt? Min son sitter inte riktigt bra i den. Han hasar ner om man inte spänner fast honom ordentligt. Han är 9 månader och sitter stadigt utan stöd men i vagnen blir det inte riktigt bra..
-
Åh, snyggt! Jag vill också ha!Juni flickan skrev 2010-06-11 14:13:10 följande:De nya "kläderna" till vagnen kom idag, behöver inte säga så mycket mer än att jag älskar dem!
sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs632.sn...
Var har du beställt dem?
-
Av säljaren Poshbugs på Ebay :)Ellisizza skrev 2010-06-11 14:24:00 följande:Åh, snyggt! Jag vill också ha!
Var har du beställt dem?
-
Ascoool :)Juni flickan skrev 2010-06-11 14:13:10 följande:De nya "kläderna" till vagnen kom idag, behöver inte säga så mycket mer än att jag älskar dem!
sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs632.sn... -
Hej! Hoppas att någon kan svara på min fråga. Från vilken ålder tycker ni att man kan använda bugaboo bee? Det är en modell från 08.
-
Sen undrar jag om man kan vända den emot sig den gamla modellen?
-
Tycker att våran bee+ kärvar när jag ska fälla ryggstödet framåt, altså jag måste hålla in den vita spärren dra upp den så långt det går, släppa och ta ett nytt tag och dra framåt för att den ska fällas fram ska det vara så eller är det nått knas med min vagn?
-
Man måste hitta knixen hur man gör. Man ska bara dra upp spärren en liten bit så man hittar friläge när man ska ta fram sitsen innan man fäller den.FridaLee skrev 2010-06-12 13:30:16 följande:Tycker att våran bee+ kärvar när jag ska fälla ryggstödet framåt, altså jag måste hålla in den vita spärren dra upp den så långt det går, släppa och ta ett nytt tag och dra framåt för att den ska fällas fram ska det vara så eller är det nått knas med min vagn?