-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Nu har jag beställt en sittdyna från Ditten datten efter tips i den här tråden. Längtar tills den kommer. Funderar på att beställa ett parasoll för att skydda min 1 1/2 åring från solen. Han accepterar nämligen inte minsta lilla suflett som skymmer sikten. Jag älskar verkligen min Bee känner jag. Vet inte hur jag ska göra i höst när han får syskon. Tror inte han fixar en ståbräda än, då vi ibland får ganska långt. Funderar på att komplettera med någon annan vagn och ha Been kvar och använda när det passar sig.
-
Tack snälla :)Stargirl skrev 2010-06-16 13:19:49 följande:Du får nog vända dig till en butik som är beredd att köpa reservdelar. Som ex Kidzshop. Man måste köpa sittdelen + tyget + suflettbågar + suflett så det är en hel del du måste införskaffa. -
Hej, Jag hade min cameleon med ståbräda till min 1.8 åring när han fick syskon men då med tiny-tot stolen på så han kunde sitta..nu vet jag att inte stolen passar på den nya ståbrädan men kolla upp om inte kid-sit gör det!? www.kleinedreumes.nl/ jag hade så och när storebror sov middag tog jag lillasyster i bärsjalen :)Findusfideli skrev 2010-06-16 21:39:57 följande:Nu har jag beställt en sittdyna från Ditten datten efter tips i den här tråden. Längtar tills den kommer. Funderar på att beställa ett parasoll för att skydda min 1 1/2 åring från solen. Han accepterar nämligen inte minsta lilla suflett som skymmer sikten. Jag älskar verkligen min Bee känner jag. Vet inte hur jag ska göra i höst när han får syskon. Tror inte han fixar en ståbräda än, då vi ibland får ganska långt. Funderar på att komplettera med någon annan vagn och ha Been kvar och använda när det passar sig. -
Funkar bee+ hjulen på gamla chassit? dom ser så mycket bättre ut.
-
Nej, man kan inte byta hjulen.mel skrev 2010-06-17 09:15:52 följande:Funkar bee+ hjulen på gamla chassit? dom ser så mycket bättre ut. -
var kan man känna och klämma på en bee+ vagn söder om stockholm???
-
Heron City där finns en Barnbutiken affär iaf.picolina skrev 2010-06-17 09:46:41 följande:var kan man känna och klämma på en bee+ vagn söder om stockholm???
-
bugababy.semel skrev 2010-06-16 07:40:49 följande:Hej jag har ett gammalt chassi till bugaboo bee och undrar om någon vet var jag kan få tag i en sittdel till den? -
Åh, vilken bra sidaHhelena skrev 2010-06-17 11:09:21 följande:bugababy.se
-
Har ni sett på Barnbutikens hemsida, Ett sommarpaket med Bee+, med parasoll, sittdyna, suflett och mugghållare för bara 6695 kr, jag slog till på en gång, klart snyggare än offwhite/sand vagnen