-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Men har man offwhite/sand-vagnen så kan man bara byta sittdelstyget till svart och vips så har man en "ny" vagnTobias b skrev 2010-06-17 13:37:51 följande:Har ni sett på Barnbutikens hemsida, Ett sommarpaket med Bee+, med parasoll, sittdyna, suflett och mugghållare för bara 6695 kr, jag slog till på en gång, klart snyggare än offwhite/sand vagnen
.
-
sant ;) fast tar man bort den här sittdynan som är riktigt bra då den absorberar värme och svett från grabben så får man den svarta sitt tyget, och då blir det en vanlig vagn :)
-
Är det någon mer än jag som har problem med att fälla ihop Bee (äldre modellen)? Piggen som håller fast sittdelen "gängar ur" när jag fäller ihop vagnen. Väldigt irriterande! Affären där jag köpte vagnen finns inte kvar så jag kan tyvärr inte gå dit med den. Lite ledsamt på min annars så fina vagn!
Någon som vet var man kan vända sig här i Sverige?
En annan fråga, var hittar man sittdynor till Been på Internet (lite roligare färger än bara svart och mörkgrå som jag hittills sett?
Hoppas nån kan hjälpa mig! -
Jag tror man måste se vagnen innan man kan avgöra vad som är fel. Men testa att kontakta [email protected] och förklara problemet. De har svensk service personal så de kanske vet vad man ska göra.Sjöutsikt skrev 2010-06-17 13:54:28 följande:Är det någon mer än jag som har problem med att fälla ihop Bee (äldre modellen)? Piggen som håller fast sittdelen "gängar ur" när jag fäller ihop vagnen. Väldigt irriterande! Affären där jag köpte vagnen finns inte kvar så jag kan tyvärr inte gå dit med den. Lite ledsamt på min annars så fina vagn!
En annan fråga, var hittar man sittdynor till Been på Internet (lite roligare färger än bara svart och mörkgrå som jag hittills sett?
Hoppas nån kan hjälpa mig!
Sittdynor finns från Bugaboo i en massa fian färger. Vi har en gul. Men den finns i klarblått, sand, offwhite, rött och grått bland annat. -
Testa www.kidzshop.se eller www.babyshop.se kolla om de har sittdynor inne. Vet att de varit slutsålda ett tag.Sjöutsikt skrev 2010-06-17 13:54:28 följande:Är det någon mer än jag som har problem med att fälla ihop Bee (äldre modellen)? Piggen som håller fast sittdelen "gängar ur" när jag fäller ihop vagnen. Väldigt irriterande! Affären där jag köpte vagnen finns inte kvar så jag kan tyvärr inte gå dit med den. Lite ledsamt på min annars så fina vagn!
Hoppas nån kan hjälpa mig!
-
-
hej alla glada Bee vänner!
Jag har den äldremodellen som jag köpte nu i början av maj, fick den till ett kalas pris som jag liksom inte kunde motstå och för min sambo kunde jag inte riktigt motivera att vi skulle betala det dubbla för en Bee+. (Fick en helt ny vagn (i kartong), regnskydd och en extra sufflett för 3000) Men vad är fördelarna med en Bee+, förutom vingarna, som jag gillar och som jag tycker fyller en lite mer ombonade känsla till vagnen,. Och samma sak med suffletten, jag gillar att den är så "lång" och täcker upp den lilla rejält. Min unge älskar att sitta i "kojan" som hon kallar det när hela är uppfälld.
Så säg mig varför jag MÅSTE ha en Bee+ så jag kan motivera för min karl som inte alls hajar detta.....
-
Jag måste oxå införskaffa en sittdyna. Milea har satt sina adidasskor rakt på sitsen. Här kommer nackdelen med offwhite/sand in: inte fläcktålig alls
.....men det visste jag ju så klart.
-
Min nya fina Bee+! Jag har lagt undan en offwhite suflett på Bonti som ska varvas med, och så behöver jag nog en offhite Bugaboodyna till sommaren som avleder fukten ( dottern blir så svettig på ryggen i solen, och då är den ju perfekt)
Bättre blider kommer, men jag var bara tvungen att fota när den är nymonterad
*Kär*

-
vilket bra pris! Ibland har man tur.Tobias b skrev 2010-06-17 13:37:51 följande:Har ni sett på Barnbutikens hemsida, Ett sommarpaket med Bee+, med parasoll, sittdyna, suflett och mugghållare för bara 6695 kr, jag slog till på en gång, klart snyggare än offwhite/sand vagnen