-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Kunde du köpa en offwhite suflett löst? Jag tyckte jag hörde av butikssäljaren att dom inte säljs löst......hm. Det är ju bra om dom säljs sepKajsan skrev 2010-06-17 15:48:57 följande:Min nya fina Bee+! Jag har lagt undan en offwhite suflett på Bonti som ska varvas med, och så behöver jag nog en offhite Bugaboodyna till sommaren som avleder fukten ( dottern blir så svettig på ryggen i solen, och då är den ju perfekt)
Bättre blider kommer, men jag var bara tvungen att fota när den är nymonterad
*Kär*

.
-
Jag var i valet och kvalet mellan att köpa den gamla billigt eller slå till på den nya och det blev den nya. Min karl är ekonom så jag motiverade det med att det när vi ska sälja vagnen inte kommer att finnas någon bra andrahandsmarknade för gamla Been då det kommer finnas så många begagnade Bee+ så gamla kanske inte ens går att sälja då medans Bee+ kommer fortfarande ha ett bra värde.Pruseluskan skrev 2010-06-17 14:16:08 följande:.
Så säg mig varför jag MÅSTE ha en Bee+ så jag kan motivera för min karl som inte alls hajar detta.....
För mig själv var det framförallt ihopfällningen och lättheten man kunde vända sitsen. Alla smådetaljer verkar vara så mycket bättre och ska man ändå lägga så mycket pengar på en vagn vill jag inte snåla i det sista och bli lite småmissnöjd.
Jag har köpt solsuffletten och är inte alls nöjd nätdelen hänger ju alltid ner och den får dottern tag i och drar i massa. Ska det vara så? Jag funderar på att sy på små snören så man kan knyta upp den när den inte behövs. -
Tack för tipset! Ska kolla upp det.mel skrev 2010-06-17 09:12:41 följande:Hej, Jag hade min cameleon med ståbräda till min 1.8 åring när han fick syskon men då med tiny-tot stolen på så han kunde sitta..nu vet jag att inte stolen passar på den nya ståbrädan men kolla upp om inte kid-sit gör det!? www.kleinedreumes.nl/ jag hade så och när storebror sov middag tog jag lillasyster i bärsjalen :) -
Jag brukar sällan och aldrig skriva här men kikar ibland. Någon hade problem med gamla bee'n, pluggen som håller fast sittdynan. OH JA! Här kan vi snacka problem. Inte så mycket problem att fälla ihop, men att fälla upp den! Har varit rätt svettigt, då man tror att man ska he sönder den, och det smäller till utav bara fasen. Och sen var det då min sambos tur. PAAANG!! Jo, nu är den lite trasig och lite sne i sitsen, lutar lite grann åt det ena håller. Vad ska man göra?! Ingen butik som säljer den här, att orka skicka iväg den? Njäe, den funkar ju, den rullar ju, något defekt och fortfarande lika osmidig vad gäller fällningsmomentet.
Jo just ja! Kolla gärna in min blogg eller på min sida i mitt bildgalleri. Jag har sytt en ny jättefin sufflett till bäbisen som kommer ...snart?! Har även sytt ett snugglenest att lägga i vagnen så det blir lite stabilare för en liten en, hoppas det funkar, annars får vi bära det lilla knytet tills vi får dubbelvagnen nästa månad. :)
-
Angående roliga sittdynor, finns ett fåtal bloggare som syr på beställning. Själv har jag aldrig använt någon sittdyna och aldrig sytt någon. Men hör gärna av dig om du vill ha lite (långsam) hjälp med den saken. :)
-
"Mamma på vift" heter bloggen till hon som brukar sy, ca 300 kr kostar sittdynorna.
-
Jag ska få en kompis Maxi Cosi Babyskydd. Vet någon om alla Maxi Cosi babyskydd passar till Been (detta är nästan 3 år gammalt) och är det samma adaptrar till nya och gamla?
-
Ja det är samma adaptrar.Anatha skrev 2010-06-18 08:03:35 följande:Jag ska få en kompis Maxi Cosi Babyskydd. Vet någon om alla Maxi Cosi babyskydd passar till Been (detta är nästan 3 år gammalt) och är det samma adaptrar till nya och gamla? -
Har bara hört att de ska säljas som special edition- eventuellt tar de av från en sån vagn?Tullemi skrev 2010-06-17 17:18:50 följande:Kunde du köpa en offwhite suflett löst? Jag tyckte jag hörde av butikssäljaren att dom inte säljs löst......hm. Det är ju bra om dom säljs sep
.
Special Edition= svart med offwhite sufflett!!
-
Special summer edition har sandfärgad sits och offwhite suflett.Ami755 skrev 2010-06-18 11:23:54 följande:Har bara hört att de ska säljas som special edition- eventuellt tar de av från en sån vagn?
Special Edition= svart med offwhite sufflett!!