• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    Ami755 skrev 2010-06-18 11:44:26 följande:
    Ny special edition...kolla beba.se, kommer snart!!
    Aha, som den andra fast med svart bas istället ...
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Stargirl

Jag har för mig att Kajsan köpt en vagn hos Bonti med både offwhite och rosa suflett i samma paket alltså. Så egentligen så köpte hon ju bara en extra suffla i rosa....
    Tycker off white på Bee är sjukt snyggt!!

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-06-18 15:05:17 följande:
    Jag har för mig att Kajsan köpt en vagn hos Bonti med både offwhite och rosa suflett i samma paket alltså. Så egentligen så köpte hon ju bara en extra suffla i rosa....
    Ja, just det. Så är det nog .
    Jag har blivit lite sugen på att köpa ett extra sittdelstyg i svart så jag kan byta då och då. Undrar om det är jobbigt att byta....?
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-06-18 15:05:17 följande:
    Ja precis, jag har bara hämtat ut den rosa bara. Solig
    Jo just det!
  • mel
    Made in Taiwan skrev 2010-06-18 06:43:51 följande:
    Jag brukar sällan och aldrig skriva här men kikar ibland. Någon hade problem med gamla bee'n, pluggen som håller fast sittdynan. OH JA! Här kan vi snacka problem. Inte så mycket problem att fälla ihop, men att fälla upp den! Har varit rätt svettigt, då man tror att man ska he sönder den, och det smäller till utav bara fasen. Och sen var det då min sambos tur. PAAANG!! Jo, nu är den lite trasig och lite sne i sitsen, lutar lite grann åt det ena håller. Vad ska man göra?! Ingen butik som säljer den här, att orka skicka iväg den? Njäe, den funkar ju, den rullar ju, något defekt och fortfarande lika osmidig vad gäller fällningsmomentet.

Jo just ja! Kolla gärna in min blogg eller på min sida i mitt bildgalleri. Jag har sytt en ny jättefin sufflett till bäbisen som kommer ...snart?! Har även sytt ett snugglenest att lägga i vagnen så det blir lite stabilare för en liten en, hoppas det funkar, annars får vi bära det lilla knytet tills vi får dubbelvagnen nästa månad. :) 
    Hej, Jätte fin sufflet! syr du på beställning? jag letar efter nån som syr åt gamla bee´n :)
  • Tullemi
    Lobro skrev 2010-06-18 21:22:44 följande:
    Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhaa a!!!!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt mig en Bee +!!
    MEN, nu har jag en fråga.. kommer jag få svart eller sand sits? Jag fatta för svart?

Beställde den här:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    Ja jo, den ser ju onekligen svart ut på bilden
  • Lobro
    Tullemi skrev 2010-06-18 22:34:39 följande:
    Ja jo, den ser ju onekligen svart ut på bilden
    Jag hoppas på svart! Det står ju inte sand nånstans så.. 
    Hittar ingen bild på en likadan vagn på nätet heller.. hmmm.. blir spännande att få hem den!
    Can´t wait!!!
  • Tullemi
    Lobro skrev 2010-06-18 22:37:48 följande:
    Jag hoppas på svart! Det står ju inte sand nånstans så.. 
    Hittar ingen bild på en likadan vagn på nätet heller.. hmmm.. blir spännande att få hem den!
    Can´t wait!!!
    Länk till likadan som du beställt? Kolla länken ovan: beba.se  
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6