-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Bubbelplast och tejp låter som en bra idè. Bättre än flygplatsens påsar.Sofia8 skrev 2010-06-21 08:24:42 följande:Vi är så sjukt nöjda med våran Bee vagn. Jag vill bara säga att den nya ÄR bättre än den gamla. Har precis köpt en sittdyna och tycker att även den är fenomenal. Den abosrbear fukt och Vilgot sitter mycket bekvämt på den.
Vi har ju kört mycket Bee till Noomi som är tre månader. Men nu ska vi på semester till Cypern i två veckor och vi tar med Cameleon till Noomi och nya Bee till Vilgot. Vi har en transport väska. Vi packar ner våran Cameleon i den.
Vad tror ni om bubbelplast och tejp runt Bee? Har ni andra förslag? -
Hej!
Vad är rimligt att ta för en bee transportväska som aldrig är använd? Har glömt bort vad jag köpte den för :S -
En vanlig resväska kanske, om ni har något tillräckligt stor extra. Det ska vi köra på när vi flyger i september.Sofia8 skrev 2010-06-21 08:24:42 följande:Vi är så sjukt nöjda med våran Bee vagn. Jag vill bara säga att den nya ÄR bättre än den gamla. Har precis köpt en sittdyna och tycker att även den är fenomenal. Den abosrbear fukt och Vilgot sitter mycket bekvämt på den.
Vi har ju kört mycket Bee till Noomi som är tre månader. Men nu ska vi på semester till Cypern i två veckor och vi tar med Cameleon till Noomi och nya Bee till Vilgot. Vi har en transport väska. Vi packar ner våran Cameleon i den.
Vad tror ni om bubbelplast och tejp runt Bee? Har ni andra förslag? -
Vi hyrde ett arishell på sas nu då vi var iväg till miami.
Väskan finns bara i en storlek o är GIGANTISK alltså vi skulle nog nästan kunnat få med en soffa hem i den...
Kan inte rekomendera andra att hyra den, det är på NÅDER att man får ta med den utan attbetala för den, den är så gigantiskt stor o sas själva säger att de inte kan garantera att man inte måste betala för den, de hyr bara ut dem liksom...
Nää inget att rekomendera alltså, plus att de alltid komemr sist på bandet, vi missade våra anknytande flyg till miami eftersom de inte kunde skicka den på bagagebandet utan är tvugna att köra ut den manuellt på en vagn för den är så stor, o så var det varje gång vi skulle hämta ut bagaget.
-
Denna kan jag varmt rekommendera
http://www.barnbutiken.net/prampack-transportvaska-p-265-c-149.aspx
-
Kanske att jag får min bee+ imorrn!!
Står att den är skickad när jag spårar kollit så hoppas hoppas den är framme imorrn och att den är tokfin så jag blir toknöjd!
-
Din butik??Tobias b skrev 2010-06-21 00:26:48 följande:Jag skulle hellre tipsa er att köpa Barnbutiken.net´s special editon Bee+
Bee+ Vagn
Seatline"sittdyna" - Offwhite
Suflett - Offwhite
Parasoll .- Offwhite
Mugghållare
6695:-
de har dem på lager och leverar direkt, jag fick min efter direkt, och jag är supernöjd, och folk
vänder sig om när jag är ute och går med grabben ;)
-
he he! Kan ju undraMicjah skrev 2010-06-21 22:12:52 följande:Din butik??
-
Men bra pris för allt det.Micjah skrev 2010-06-21 22:12:52 följande:Din butik?? -
Tänkte detsammaFridaLee skrev 2010-06-21 22:39:16 följande:he he! Kan ju undra