-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Tullemi skrev 2010-06-22 08:40:48 följande:Tänkte detsamma
-
Hej på er Bee-fantaster!
VI ska åka på semester om en vecka och vi har just kommit på att vi behöver en transportväska till vår Bee. Vi vill inte riskera att stå i Tokyo med skev vagn!
Men nu när jag börjar leta runt blir jag så förvirrad - är det en och samma väska för Bee och Cameleon eller finns det olika?
Hur har ni gjort? Jag har hört om vissa som fått ta med sig vagnen in på gaten ända fram till flyget men det får inte vi tyvärr (vilket jag hoppats på för 4 timmars mellanlandning untan vagn känns sådär... morr)
Tacksam för tips! -
Jippie!! Nu står min fina bee+ i vardagsrummet!
Har provkört and so far i löööv it!!!
Kan man lägga in en bild här i tråden? Hur gör man? -
vilken färg?Lobro skrev 2010-06-22 21:39:19 följande:Jippie!! Nu står min fina bee+ i vardagsrummet!
Har provkört and so far i löööv it!!!
Kan man lägga in en bild här i tråden? Hur gör man? -
Hej entusiaster, kastar mig in i denna tråd efter moget övervägande. Barnen börjar nu ha vuxit ur Phil&Ted:en och jag sneglar på att byta till en Bee... Behöver en vagn med sovbart läge för dottern 2 år, ska vara rejäl men smidig då vi reser en hel del. Skeptisk till paraplyvagn... Hade ett tag en Zapp som jag gillade skarpt, snygg design. Men värdelös eftersom den mest användes då lilltösen sov - men saknade liggläge.
Övertyga mig! Ska jag ha en Bee eller Bee+ eller nåt annat? Bor på landet med grusvägar, men denna vagn ska vara för resa/shopping etc. Har en annan sulky att gå på landsvägspromenader med... Vill helst inte lägga ut en förmögenhet, dessvärre hittar man väl inga Bee+ begagnat ännu... -
Jo en liten fråga också, hur länge kan man ha en Bee ? Dvs barnets ålder/storlek ungefär...?
-
Off WhitePruseluskan skrev 2010-06-22 21:48:30 följande:vilken färg?
Min son som är 3 år och 2 månader sittter utmärkt i vagnen under suffletten i nya bee!bohusbebis skrev 2010-06-22 21:56:50 följande:Jo en liten fråga också, hur länge kan man ha en Bee ? Dvs barnets ålder/storlek ungefär...? -
På arlanda får man inte ta med någon vagn in, FÖRUTOM en quinny zapp som blir så liten att den går som handbagage då den är ihopfälld. Vi köpte en begagnad nyss i nyskick på blocket för 500 kr, värd sin vikt i guld vid en mellanlandning.....kakana skrev 2010-06-22 21:27:20 följande:Hej på er Bee-fantaster!
VI ska åka på semester om en vecka och vi har just kommit på att vi behöver en transportväska till vår Bee. Vi vill inte riskera att stå i Tokyo med skev vagn!
Men nu när jag börjar leta runt blir jag så förvirrad - är det en och samma väska för Bee och Cameleon eller finns det olika?
Hur har ni gjort? Jag har hört om vissa som fått ta med sig vagnen in på gaten ända fram till flyget men det får inte vi tyvärr (vilket jag hoppats på för 4 timmars mellanlandning untan vagn känns sådär... morr)
Tacksam för tips! -
Vill se bildLobro skrev 2010-06-22 22:13:36 följande:Off White
Min son som är 3 år och 2 månader sittter utmärkt i vagnen under suffletten i nya bee!bohusbebis skrev 2010-06-22 21:56:50 följande:Jo en liten fråga också, hur länge kan man ha en Bee ? Dvs barnets ålder/storlek ungefär...?
-
Bläddra bakåt några sidor i tråden så finns bilder på större barn i sina vagnar.FridaLee skrev 2010-06-22 23:13:38 följande:Vill se bild