• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • fru jönsson
    Lobro skrev 2010-06-18 21:22:44 följande:
    Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhaa a!!!!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt mig en Bee +!!
    MEN, nu har jag en fråga.. kommer jag få svart eller sand sits? Jag fatta för svart?

Beställde den här:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    Nice! Jag skulle med vilja ha en off white suffla till min svarta sits :)
    ♥ Mamma till Benjamin -08 och Victoria -09 ♥
  • Lobro
    Tullemi skrev 2010-06-18 22:40:04 följande:
    Länk till likadan som du beställt? Kolla länken ovan: beba.se  

Ja det måste va samma! Men den skulle inte levereras förrän mitten av Juli på beba.se?

När jag köpte min nu på babyshop.se (betald och klar) så stod det att dom hade den i lager för direkt leverans.

Skulle bli sååå besviken om det inte stämmer.

Är det bara dom ställena + kidzshoppen som säljer offwhite?

• Blomma80
    Ami755 skrev 2010-06-18 11:44:26 följande:
    Ny special edition...kolla beba.se, kommer snart!!
    Men åhhh måste de släppa special edition´s hela tiden, de gör ju att det kliar i shoppingfingrarna ÄNNU MER.... Fast de e väl de som e meningen Flört
  • LillaMiss Piggy

VAd använder ni för solskydd på vagnen med stora barn i?
     Min 2åring sitter framåtvänd

• Lobro
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-19 08:58:55 följande:
    VAd använder ni för solskydd på vagnen med stora barn i?
     Min 2åring sitter framåtvänd
    Jag tänkte köpa ett parasoll till vagnen sen.
  • Stargirl
    Lobro skrev 2010-06-18 21:22:44 följande:
    Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhaa a!!!!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt mig en Bee +!!
    MEN, nu har jag en fråga.. kommer jag få svart eller sand sits? Jag fatta för svart?

Beställde den här:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    Den är svart med offwhite. Det finns sand/offwhite men de är nog redan slut.....de kom i väldigt limiterad upplaga.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Tant Pruselius
    Anatha skrev 2010-06-17 17:42:51 följande:
    Jag var i valet och kvalet mellan att köpa den gamla billigt eller slå till på den nya och det blev den nya. Min karl är ekonom så jag motiverade det med att det när vi ska sälja vagnen inte kommer att finnas någon bra andrahandsmarknade för gamla Been då det kommer finnas så många begagnade Bee+ så gamla kanske inte ens går att sälja då medans Bee+ kommer fortfarande ha ett bra värde.

För mig själv var det framförallt ihopfällningen och lättheten man kunde vända sitsen. Alla smådetaljer verkar vara så mycket bättre och ska man ändå lägga så mycket pengar på en vagn vill jag inte snåla i det sista och bli lite småmissnöjd.

Jag har köpt solsuffletten och är inte alls nöjd nätdelen hänger ju alltid ner och den får dottern tag i och drar i massa. Ska det vara så? Jag funderar på att sy på små snören så man kan knyta upp den när den inte behövs.
    men det handlade om att jag fick 2 nya (gamla) Bee (+ regnskydd och en 2extra suffleter) för samma pris som en Bee+ . Så det valet känndes inte så svårt, eftersom det rörde sig om ca 3500 mer upp till Bee+. Och ang andrahandsvärdet så kan det ju faktiskt finnas dem som precis som jag gillar den gamla suffletten bättre och avsaknaden av vingarna på nya, så vem vet. Kanske blir det tvärtom
  • Tobias b

Jag skulle hellre tipsa er att köpa Barnbutiken.net´s special editon Bee+
    Bee+ Vagn
    Seatline"sittdyna" - Offwhite
    Suflett - Offwhite
    Parasoll .- Offwhite
    Mugghållare  

6695:-

de har dem på lager och leverar direkt, jag fick min efter direkt, och jag är supernöjd, och folk
    vänder sig om när jag är ute och går med grabben ;)

• Sofia8

Vi är så sjukt nöjda med våran Bee vagn. Jag vill bara säga att den nya ÄR bättre än den gamla. Har precis köpt en sittdyna och tycker att även den är fenomenal. Den abosrbear fukt och Vilgot sitter mycket bekvämt på den.

Vi har ju kört mycket Bee till Noomi som är tre månader. Men nu ska vi på semester till Cypern i två veckor och vi tar med Cameleon till Noomi och nya Bee till Vilgot. Vi har en transport väska. Vi packar ner våran Cameleon i den.

Vad tror ni om bubbelplast och tejp runt Bee? Har ni andra förslag?

Vilgot 3/2-2007 - Noomi 16/4 2010
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6