xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Jag tappar oxå massor med hår. Har dock hört fler som tappat hår efter upptrappning från helfart. Fick tipset från min frisör att äta lite extra vitaminer och mineraler. Så jag ska införskaffa det så fort som lönen kommer. Men man blir ju lite orolig, för det är ju inte bara några enstaka hårstrån utan mängder!
Åh, jag tappade så mkt hår i samband med upptrappningen från helfart (gick 13 veckor på helfart), riktigt deprimerande var det! Hår överallt! Samtidigt kände man sig ju så fin med nya kroppen o nya kläder men tunnhårig- inte så kul! Ett stort minus med Xtravaganza detta!
Hej allihopa får man som ny ansluta sig i er tråd ? Jag börjar v 3 och är väldigt nervös och spänd på att börja, men samtidigt lite rädd! Ska jag klara det? Hur kommer jag att må? Hur lång tid gick ni andra på helfart! Hur mkt påverkar det ens vardag. Jag är livrädd för att jag ska bli seg i huvudet då jag jobbar som förskollärare och måste vara skärpt när jag jobbar. När jag var där och skrev in mig trodde hon jag pratade med att jag skulle gå ner runt 10 kg på 4 veckors helfart... Låter nästan för bra för att vara sant. Men sen har jag ju 30 kg till att gå ner efter det och sedan hålla vikten vilket nog är det svåraste.
Hur går de för er andra nu i Julen?
Ja jag har gett upp ett tag och tar snart nya tag igen!
Jag har en medveten paus nu över julen...tror jag ska börja på halvfart imorgon igen. Pendlar +-2 kg just nu så jag måste nog ta till krafttag och vara mycket strikt om jag ska gå ner de sista 8 kilona...