Sylten skrev 2010-12-14 22:19:11 följande:
Det var inte dåligt! Det är många kilo det! Heja!
Är också inne på halvfart igen, har tappat gnistan liiite vilket gör det svårt att gå på helfart. Så nu har jag beslutat mig för att ta ett par veckor över jul på halvfart och sen ta tag i helfarten igen i januari. Låter som ett vanligt nyårslöfte.

Men det kommer att funka! Jag ska ner minst 12 kg till innan jag är nöjd!
Har inte heller minskat på vågen under halvfarten men har däremot även inhandlat ett par jeans i stl 40 förutom de jag köpte i stl 42 häromveckan! Så jag kämpar på även om vågen står stilla. Har trillat dit på bröd vid några tillfällen men inget "värre", jag är en tidigare sockergris och är väldigt stolt över tat jag inte ätit nåt godis alls under denna tiden. OCh just godis kommer jag att stå över även i jul. Är helt övertygad om att jag trillar dit direkt om jag tar minsta lilla bit.
skönt att du kan stå emot sockerberoendet, jag har ju verkligen sockerabstiens då och då och det är riktigt jobbigt, men te och någon gång coca-cola Zero eller mineralvatten håller det helt i takt... stolt över mig sj att jag inte köper godis utan tänker att det inte är för mig utan tar en klementine eller äpple ist.
Men sockerberoende är ritkigt tufft alltså!
grymt att du gått ner så mycket och att de visas på kläderna, jag gick ner och är fort en strlk mindre håller mig där... har än så länge 46 i byxor men vill ner till min ursprungsvikt då jag hade 40-42 då var det riktigt snyggt.
Som även du säger jag går på halvfart just nu och kommer att göra det under julen, i januari börjar jag på helfart igen skall bli så himla skönt att göra det rätta.
det funkar det har jag ju insett nu när jag gick upp några kg när jag praktisrade och inte kunde fort min kur..
men tycker det är bra att man både kan trappa ner och trappa upp till halfart och hel..
jag skall unna mig lite julmat men tänka på att inte ta för mycket julvört och även hålla mig ifrån de fetaste sakerna... blir nog mycket sill och ägg i jul... :)