xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Va på ett möte med min coach idag.
Och trots att jag ätit oregelbundet och ren skit och nästintill inte tränat alls den senaste månaden så är vikten på pricken detsamma, alla siffor är detsmma.
Hon peppade mig och jag känner mig manad att börja igen med nya tag (och en kokbok därifrån) den 1/1!
Nu jäklar! Gott nytt år på er! Men i morgon kör vi på igen. Har själv slappat alldeles för mycket i jul. I morgon ska jag ta beslut om de fem sista kilona ska tas med hel- eller halvfart.
Jag har försökt och försökt komma igång under december, men med julen hägrande lyckades jag inte finna rätt motivation och övertygelse. Nya året med nya löften. Det här året ska vara Mitt år, ett år då jag satsar på mig själv.
Efter kl. 12 går jag på helfart. Känns toppen och jag är väldigt beslutsam.
Vet av erfarenhet att jag måste finna tid för den mentala träningen. Är svårt med två små att komma undan och få fokusera, men den är verkligen A och O.
JAg fullkomligt älskar den mentala träningen!!! Har verkligen vant mig och lyssnar 1 gång om dagen. Ibörjan kändes det fjantigt och var svårt att fokusera och få fram bra bilder., men nu ger det hur mycket som hellst! mitt råd är att ge det en chans till!!
jag har tappat massor med hår gått upp dubbelt så mycket som jag gick ner och har sky höga kolesterol värden och håret har inte alls kommit tillbaka efter 3 år. Jätte trist och jag vågar inte börja om för då blir jag väll helt flint .