xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Tack för alla grattis! Känns såklart fantastiskt även om man inte riktigt vågar ropa hej ännu. Men man kan ju heller inte gå omkring och tro att det ska gå åt skogen heller.
Jag har mailat min coach nu men hon hade semester så jag får inte svar förrän nästa vecka. Får väl se vad de säger, de verkar ju Ok där i alla fall.
Pyttis: får hoppas att de är schyssta mot mig också.
Heja er!
Har nu gjort 17 veckor med XV och lyckats gå ner 33kg
. Är jättenöjd med det men jag har ytterligare kilon som ska bort. Åt på helfart i 10 veckor och under jul och nyår så åt jag på halvfart. Nu har jag börjat på helfarten igen. Vet inte hur länge jag ska köra den här gången.
Jag undrar lite över Liftetime-gruppen som jag ska börja med snart. Vad gör man? Vad pratar man om osv.? Är det någon som har erfarenhet av den som vill dela med sig så vore jag jättetacksam.
. Är jättenöjd med det men jag har ytterligare kilon som ska bort. Åt på helfart i 10 veckor och under jul och nyår så åt jag på halvfart. Nu har jag börjat på helfarten igen. Vet inte hur länge jag ska köra den här gången.
. Är jättenöjd med det men jag har ytterligare kilon som ska bort. Åt på helfart i 10 veckor och under jul och nyår så åt jag på halvfart. Nu har jag börjat på helfarten igen. Vet inte hur länge jag ska köra den här gången.Dag tre och jag är mycket tröttare och hungrigare än igår!!! Jobbigt hur ska dethär gå....
Nu har jag gått två veckor på helfart och vågen står på - 7,2 kg!!! Motiverar verkligen mig att kämpa vidare. Allt som allt ska jag ner ca 45 kg, men är nu en bra bit på vägen.
Grattis vad duktiga alla är!! Jag är på dag 6 på helfarten och det känns jättebra! Ska väga mig imorgon, spännande! Har kommit igång med motionen också. Har hund så går redan mkt men simmat en dag denna veckan, plus jobbat med wii fit. Ska jogga 30 min nu
Har som sist jag gick på helfart svårt att få i mig alla soppor, kom på vid halv nio igår kväll att jag hade en kvar att dricka... Suck, men köpte en del färdigblandade så festade till det på fredagkvällen med en melon/passion, riktigt god! Kämpa på nu alla!
Dag 3 på helfart och det känns riktigt bra! Hoppas jag fixar detta nu.. Gått ner 1.3 så vattnet borde snart vara borta så man kan bli av med lite fett :)