• Svar på tråden xtravaganza
  • BHJE
    Muminlina:

Min sambo gillade inte heller våra Lifetimeträffar så han gick knappt på någon. Jag var väl inte heller så överförtjust men det berodde på att det alltid var samma folk som gnällde/beklagade sig över samma saker istället för att dom aktiverade sig o hittade en lösning. Där var de första gruppträffarna bättre.

rockmind:

Oja, det är vanligt att man fryser o mår allmänt skit och helst innan man kommit in i ketosfasen. När man nått den försvinner det o välmåendet kommer som ett brev på posten. Om inte bör man ta kroppens signaler på allvar och blir det inte bättre så kanske du ska gå över på halvfarten. Tränar du mycket så bör du slå av på takten o se ifall det hjälper. 
  • Månefrost

Mozilla: Härligt! Kan de inte öppna i Ödåkra också?

Isak 060117 & Lowe 081130
  • BHJE
    Månefrost skrev 2010-09-03 17:25:20 följande:
    Mozilla: Härligt! Kan de inte öppna i Ödåkra också?
    Jag saknar ju körkort o har noll koll...men bör det inte bli närmre för dig att ta dig hit ut än in till stan? Den som redan är medlem o har träningskort i stan kommer att kunna träna här ute också. Det enda man behöver göra är att skriva på ett avtal när man tar emot entrékortet så man kan komma in när det är obemannat
  • Maddisen80

Hej jag gick på xtravaganza för flera år sedan men jag fick avsluta för de blev för dyrt ,men de var effektivt.

• Månefrost

Mozilla: Det borde det vara. Ska kolla det. Jobbar väldigt mycket just nu och när jag har några timmar över vill jag gärna träffa mina barn. Känner att jag ligger lite back med träningen...

Isak 060117 & Lowe 081130
  • BHJE

Månefrost:

Ja, klart att man sätter prio på familjen (barnen) och därför är jag så glad över att man öppnar här ute för det ger mig möjlighet att träna lite varje dag istället för att avsätta (som idag) 1,5-2 timmar på gymmet i stan tre dagar i veckan + att vissa dagar (som det är nu) räcker inte tiden till då det tar mig 15-20min med buss in till stan och har man då en timme över precis timmen innan stängning känns det inte lönt liksom...nu hamnar jag i ett helt annat läge  

• Sylten

Så härligt med gymmet nära! Jag har väl en 15 min med bil till mitt, funkar nog bra. Men än så länge har jag inte varit där. Har "soppat" i 3 dagar nu och tänkte komma igång med styrketräningen under nästa vecka. Men promenader och ridturer har det blivit dessa dagar.

Mår förvånansvärt bra! Tycker också att de flesta soppor är helt ok. Tycker om att ta de varma på kvällen. Delar också upp dom så att jag får äta 6 ggr per dag och det funkar fint för mig.
    Det svåraste är tankarna på mat, man tänker ibland på vad man ska äta imorgon. Och så kommer man på att det endast är soppor som gäller ja.. hehe. Men det är en kort period i livet! Och det bara SKA gå!!!

Har ni några bra svar att ge då man får kommentarer om pulverdiet? Det är ju tyvärr många som anser sig ha rätt att kommentera ganska elakt tycker jag. Och vi ska på ett par större fester här inom 1-2månader där jag får fundera ut nåt artigt för att tacka nej till maten. Så tips mottages tacksamt!

• SMÅVI
    mozilla skrev 2010-09-03 12:05:24 följande:
    Åh!!
    Viktcentrat, där jag tränar, kommer inom ett par veckors tid att öppna ännu en träningsanläggning och den ligger granne(!) med mig, dvs det kommer att ta mig två minuter att gå från dörr till dörr...snacka om underbart att kunna träna lite varje dag och närhelst man känner för det. Man kommer att ha öppet 06-22 precis som där jag tränar nu. Vilken lyx att kunna träna när andan faller på utan att behöva planera för busstid som idag...kan knappt fatta att det är sant

Sen har jag också bestämt mig för att köra två-tre soppveckor i anslutning till att gymmet öppnar här ute. Anledning till det är att få bort sötsuget jag lagt mig till med sen jag gick i mål; jag började unna mig alldeles förtidigt då jag inte hade den karaktär jag trott. Nu har jag iofs inte lagt på mig mer än 4kg sen februari men jag känner på kroppen och ett par jeans o jag ska ta tag i detta innan det går överstyr. Dock kommer jag inte att köra på XV's vlcd-soppor utan ska testa Naturdiets. Folk som gått XV (som jag känner) har även kört Naturdiet och haft samma resultat och då det skiljer en rejäl slant ska jag ge det sistnämnda ett försök. Hos oss kostar en XV-soppa 31kr medans naturdiets capris är 9kr. Någon med erfarenhet av Naturdiet?

Naturdiet smakar verkligen vedervärdigt! Går inte att dricka. Kör då hellre på Allevo eller nutrilett.
  • Gladhannapanna

Mozilla: Jag har provat Naturdiets färdiga shaker i tetra, de är riktigt goda, pulvren har jag inte provat.
    Köpte Nutrilett bar för ett tag sedan, helt oätlig!

Maddisen: Ja, dyrt är det men det funkar ju. Jag är delvis sponsrad av mina föräldrar, hade inte funkat annars under tiden en av oss varit föräldraledig!

• Sylten

Usch idag är en jobbig dag, tror att det beror på att det är lördag. Det är ju då man brukar äta lite gott..... Och mannen är hemma hela dagen och måste såklart äta..
    Blääää..

Var bara tvungen att klaga lite...

Svar på tråden xtravaganza