xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Mozilla: Härligt! Kan de inte öppna i Ödåkra också?
Hej jag gick på xtravaganza för flera år sedan men jag fick avsluta för de blev för dyrt ,men de var effektivt.
Mozilla: Det borde det vara. Ska kolla det. Jobbar väldigt mycket just nu och när jag har några timmar över vill jag gärna träffa mina barn. Känner att jag ligger lite back med träningen...
Månefrost:
Ja, klart att man sätter prio på familjen (barnen) och därför är jag så glad över att man öppnar här ute för det ger mig möjlighet att träna lite varje dag istället för att avsätta (som idag) 1,5-2 timmar på gymmet i stan tre dagar i veckan + att vissa dagar (som det är nu) räcker inte tiden till då det tar mig 15-20min med buss in till stan och har man då en timme över precis timmen innan stängning känns det inte lönt liksom...nu hamnar jag i ett helt annat läge
Så härligt med gymmet nära! Jag har väl en 15 min med bil till mitt, funkar nog bra. Men än så länge har jag inte varit där. Har "soppat" i 3 dagar nu och tänkte komma igång med styrketräningen under nästa vecka. Men promenader och ridturer har det blivit dessa dagar.
Mår förvånansvärt bra! Tycker också att de flesta soppor är helt ok. Tycker om att ta de varma på kvällen. Delar också upp dom så att jag får äta 6 ggr per dag och det funkar fint för mig.
Det svåraste är tankarna på mat, man tänker ibland på vad man ska äta imorgon. Och så kommer man på att det endast är soppor som gäller ja.. hehe. Men det är en kort period i livet! Och det bara SKA gå!!!
Har ni några bra svar att ge då man får kommentarer om pulverdiet? Det är ju tyvärr många som anser sig ha rätt att kommentera ganska elakt tycker jag. Och vi ska på ett par större fester här inom 1-2månader där jag får fundera ut nåt artigt för att tacka nej till maten. Så tips mottages tacksamt!
Mozilla: Jag har provat Naturdiets färdiga shaker i tetra, de är riktigt goda, pulvren har jag inte provat.
Köpte Nutrilett bar för ett tag sedan, helt oätlig!
Maddisen: Ja, dyrt är det men det funkar ju. Jag är delvis sponsrad av mina föräldrar, hade inte funkat annars under tiden en av oss varit föräldraledig!
Usch idag är en jobbig dag, tror att det beror på att det är lördag. Det är ju då man brukar äta lite gott..... Och mannen är hemma hela dagen och måste såklart äta..
Blääää..
Var bara tvungen att klaga lite...