xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Okej får testa de, verkar som om man kan få olika böcker. Mina är oranga och jag går ju i gruppen lifetime på helfart, känns som om inte allt står i dom kanske?
Eftersom dom mer fokuserar på när man väl äter sedan.
Hur känner ni er med värmen?
Sen jag slutade äta o började med soppor fryser jag konstant!
Jag tjuvvägde mig hemma hos mamma idag och om hennes våg stämmer så har jag tappat ca 2 kilo på fem dagar =)
Skönt att höra jag inte är ensam.
Pratade med min ledare idag, jag ska lägga till ½dl nötter till lunchen för min kropp klarar nog inte riktigt detta.
Känner mig deprimerad och kan inte tänka klart och de måste man kunna när man studerar!
Har tillochmed vart hemma två dagar från skolan pga de.
Så jag hoppas nötterna hjälper o att jag kan köra lite till, väger ju 64 kg nu så har ju inte jätte många klion jag ska gå ner, runt ca 55kg vill jag väga.
Så i värsta fall får jag väl börja med o äta igen o tappa i lite långsammare tempo bara =)
Tack för uppmuntrande ord! Unnade mig en 15 minuter i ett solarium och nu känns det lite bättre. Kanske har det med att jag var och tränade igår också. Blir kanske extra hungrig då?!
Doriskis- känner igen det där med att inte få tiden att räcka till åt träning då man jobbar heltid och har barn. Har som mål att ta två pass på gymmet i veckan. Sen blir det promenader och spinningcykeln upptill.
emmgus- vad duktig du har varit. 3 kilot wow!
hur ofta får ni väga er? Vi får bara väga oss 1 gång i veckan,
Herre gud jag menar 1 gång i Månaden!!!