xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Var och tittade lite på kläder i en butik här där vi bor. De har väldigt fina grejor, lite annorlunda men ändå väldigt moderna, massa fina tunikor mm.
Tog med tre plagg in och provade, när jag hade provat två som satt som ett smäck (efter att ha gått ner i strl på en av dem) så vågade jag inte prova den tredje för det har jag inte råd med!
Jag sa det till expediten som frågade om jag var som MAria Montezami i sv hollywoodfruar "allting passar på mig", jag skrattade högt för det är ju inte riktigt den bilden jag har av mig och min kropp!!! Men väldigt trevlig upplevelse!
Hej igen.....
) på helfart tappat 17 cm i midjemått 
......
Var och tittade lite på kläder i en butik här där vi bor. De har väldigt fina grejor, lite annorlunda men ändå väldigt moderna, massa fina tunikor mm.
Tog med tre plagg in och provade, när jag hade provat två som satt som ett smäck (efter att ha gått ner i strl på en av dem) så vågade jag inte prova den tredje för det har jag inte råd med!
Jag sa det till expediten som frågade om jag var som MAria Montezami i sv hollywoodfruar "allting passar på mig", jag skrattade högt för det är ju inte riktigt den bilden jag har av mig och min kropp!!! Men väldigt trevlig upplevelse!
Hej igen.....
) på helfart tappat 17 cm i midjemått 
......Hoppas jag också får -4kg som du Ellamy, vet ju nu att det inte är omöjligt då vi har samma mått. Fast i hemlighet hoppas ja på -5........ 
var och handlade mat för 3veckor framåt idag, blev en stor låda. Skall göra fältpraktik "hemma" där familjen min bor, för att kunna umgås med dem. Men då är det ju frågan om ifall det är världens bästa tidpunkt att börja med xv? Missar bland annat 2träffar.. Men de ska väl gå bra, har lastat upp med MYCKET choklad-toffe, grönsakssoppa och ÄNNU MER vanilj
för de är de smakerna jag tror att jag kan klara mig på längst, alltså de godaste..
När började ni märka av dålig andedräkt och att ni började lukta bränt fett? Försöker känna efter hela tiden så att jag kan skona omgivningen i tid..

för de är de smakerna jag tror att jag kan klara mig på längst, alltså de godaste..
Jag tror nog inte att man går omkring med livslång dålig andedräkt sen.
Men det är lite halvjobbigt, man är ju medveten om det. Inte kul alls.
Jag har en jobbig period nu och är väldigt sugen på att börja med halvfart! Jag tycker att det är väldigt annorlunda att jobba mot att vara föräldraledig och gå på helfart. Nu är ju jobbet lite mer krävande än vanligt eftersom jag inte vatt där på 14 månader så det kan ju vara övergående. Jag har bestämt att jag ska stå ut minst en vecka till i alla fall och sen får jag se. Då har jag kört 8 veckor lite drygt. Nu är det vägning igen på tisdag, ska bli spännande att se vad vågen stannar på då.
Och så måste jag skryta lite med mig själv.
Har såååå svårt att hitta tid att träna på gymmet men igår morse åkte jag dit när de öppnade 6.30 och körde 30 min på löpbandet innan jobbet! Och idag blev jag sjuk....
Hade annars tänkt göra det i alla fall 2 dagar i veckan men nu får det vänta tills jag är frisk. Men jag ser fram emot helgens låååångpromenad med sonen. Och så promenerar jag 25-30 min på lunchen varje dag.
Första veckan avklarad. Är nu 5 kilo lättare och 5 cm mindre runt midjan! Mycket nöjd med det 
Tyvärr lär det väl inte fortsätta i samma tempo?!
Jag ger snart upp, de senaste dagarna har jag vart så himla konstant hungrig och överallt läser jag om va folk ska äta -
På riktigt alltså snart är de nog, plåga sig själv såhär?