xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Hej. Får jag haka på?
Har klarat av första veckan på helfart så jag vägde mig i morse.
-3,5 kg på vågen, -3cm i midjan, -3 cm runt rumpan. Jättebra resultat men luften gick ur mig. Hade hoppats på lite mer på vågen. Vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men det är ju den man är van att gå efter. Fryser som en galning idag också. Har försökt att lyssna på skivan men blev avbruten av barnen några gånger så någon riktig mental avslappning blev det inte. Har dock bestämt mig för att trotsa snövädret och att jag fryser så jag ska gå en långpromenad nu när resten av familjen ska äta lunch. Och jag vet att jag kommer må mycket bättre efter det så jag får nya positiva tanker att fortsätta för tänk vad snygg jag kommer vara i jul!
Innan jag ska svida om för min timme på gymmet vill jag passa på att tipsa er alla om en kanonbra sida med massor med Coreövningar, träningstips, matprat osv och sidans alla övningar kan man göra hemma så man slipper bege sig till ett gym. Perfekt för er som vill träna men inte har någon direkt energi..då kan man göra övningarna i sin egen takt och utan publik. Kika in på den
gymglam.se/
Hej igen. Skrev fel... Det var bara 2,5 kg på vågen:( Fast det är ju bra det med, jag vet. Har varit ute på 45 min. promenad i snöregnet nu och det känns jättebra. I morgon är det jobb och efter det träning. Och på tisdag är det jobb, träning och gruppträff och vägning/mätning på den riktiga vågen. Känns som veckan kommer gå fort.
Tack för stöttningen, peppningen och tipsen om delmålen med efterföljande belöning!
Hej!
Har gått på Xtravaganzas helfart ett par månader och gått ner en del i vikt. Har samtidigt läst en del om Lchf och dess positiva hälsoeffekter. Jag som tidigare varit sockerberoende och haft problem med blodsockersvängningar tycker det verkar vara en bra livsstil. Är det någon som har testat att gå på Lchf efter Xtravaganzas helfart?
Tjejer!
Någon som vet vad som är bra %-värde på Tanitavågen vad gäller fett, vatten o muskelmassa? Någon som ska på en gruppträff som har lust att fråga sin coach? Det jag vill veta är vilka % man ska ligga på på de tre olika för att det ska vara hälsosamt och bra ![]()