• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • LillaLoppanT

Jag bodde i ett område som heter gunntorp. Om man kör mot Alingsås från dig, sså kommer det en väg ner mot skrpplanda, efter den vägen bodde jag. Sök på Eniro om du är nyfiken, du kanske har övningskört förbi där. Bodde i ett litet gult hus, precis efter en skarp kurva.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • atena100

Tack Maria o Josephine för Grattisarna.. ( säger man så..!? )

Grattis till budgivningn, Jossan!! :)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • minSaile

GRATTIS atena....{#lang_emotions_cheers}....hoppas du har haft en kanondag...själv så har jag fått feber och influensaliknande värkar...jag som nästan aldrig blir sjuk...

• atena100

minS
    Tack..igen! ;=) Du får gå o dra täcket över dig o SOVA! :) Måste försöka stressa ned! Följt med mig på Hagabadet på söndag! ;=)

• UPC
    litenlind skrev 2010-02-22 09:46:59 följande:
    Här fortsätter vi från tråden Vänner i Göteborg.Gamla som nya önskas välkomna. Vi babblar på om föräldraskapet och allt annat här i livet, samt träffas och umgås på olika sätt.Gamla tråden:www.familjeliv.se/Forum-11-271/m48855333.htmlLänk till planeringstråden:www.familjeliv.se/Forum-11-259/m49368615.html (går ut 14:e mars, då fixas en ny)
    Någon som har förslag på vad man kan göra idag?
  • browniieee
    litenlind skrev 2010-04-27 18:19:54 följande:
    Någon som vill med till Lek och Buslandet imorgon kl 10:30?
    hade inte min pojk vart grymt förkyld så hade vi säkert följt med
  • atena100

pikaboo!

Här är det förkylningstider...igen! 2:a omgången på några veckor! SUCK
    O nu verkar det bli fint väder, fast lite kyligt när inte solen lyser!!

Hoppas alla andra mår bra!!! :=)

GRATTIS Flisan på din stora dag! Många kramar...hoppas ni får det kanon i Grekland!!

• Flisan 80

Tack, tack!!
    Men kollade lite på nyheterna nu...och de börjar ställa in flighter och stänga flygplatser i Grkland pga av strejker pga ekonomisk kris!!!! För tusan! Är det inte en vulkan så är det något annat...Har inte hört något från ving så jag hoppas vi får åka imorgon ändå...*suck*

Trist med förkylning IGEN! nu får det allt ta och bli vår och värme tack!!

♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2