• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100

Ajsingbajsing! Hmm, ja e det inte det ena så är det det andra. Aa, på fredag ni ska åka!? Eller nä imorgon torsdag. Trodde ni skulle åka idag... Dagavill o förvirrad, skyller på förkylningen. Jaa, vår o VÄRME nu!!!! Hoppas ni kommer iväg nu då! Kramar

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100

Pjuuuuuhuuui! Blåser lite liv i tråden.... {#lang_emotions_laughing} 
    Hur mår ALLA här då? Händer i era liv?

• Flisan 80

Halloj!! Jag e kvar Vi hade det kanonbra i Grekland så nu känner jag mig lite deppig av att vara hemma i vardagen igen :(
    Frank mår fint, fast han saknar nog all god grekmat, han fick smaka på det mesta. Moussaka var en favorit :)

När åker du? Snart va??

kram!

♥ FRANK 090926 ♥
  • atena100

Flisan
    Hejsanpådejsan!!
    Mmm, jaa det kan jag förstå!! Du skulle ha kommit till Mariakyrkans Öf idag! Nog sista gången idag, innan det kommer att vara avslutning nästa torsdag om jag fattade det rätt. 

Japp, nästa onsdag åker jag o M. Ska bli skönt, men lite nervig redan nu är jag allt! 
    Sen kommer vi hem på måndag, så inte fullt en vecka.
    Vi måste ju ta o ses snart igen!!! Kram 

• atena100

Hej! Nu är det "vardag" igen! Härligt o mysigt i Portugal var det allt! Skönt med miljöombyte även om vädret var si o så! Sol men inte jättevarmt, endel moln ibland o blåst! En morgon som det småduggade....
    Vi kom hem förra måndagen, min mamma var här under helgen ( höllt tjejerna lite sällskap) o hon stanna tills igår! Vi hade födelsedagsfirande för 16åringen på lördagen. Jag o min mamma var i stugan några dagar o fixade o solade lite! Mys!

Hoppas att ni andra mår bra! ( fast tråden är allt lite stiljtje i) :(

• browniieee
    atena100 skrev 2010-06-07 09:14:40 följande:
    Hej! Nu är det "vardag" igen! Härligt o mysigt i Portugal var det allt! Skönt med miljöombyte även om vädret var si o så! Sol men inte jättevarmt, endel moln ibland o blåst! En morgon som det småduggade....
    Vi kom hem förra måndagen, min mamma var här under helgen ( höllt tjejerna lite sällskap) o hon stanna tills igår! Vi hade födelsedagsfirande för 16åringen på lördagen. Jag o min mamma var i stugan några dagar o fixade o solade lite! Mys!

Hoppas att ni andra mår bra! ( fast tråden är allt lite stiljtje i) :(
    välkomna hem! Härligt att få umgås med mamma lite
    Brnen och jag är förkylda så det kunde arit lite bättre men det kunde vara värre
  • atena100

coolchick
    JAA, absolut! Det tycker jag iaf.....

• Flisan 80

Träffas gärna igen :) Synd att solen flytt sin kos annars kunde man ju köra en picnic-parkhängs-date....

♥ FRANK 090926 ♥
  • coolchick
    Flisan 80 skrev 2010-06-11 08:28:37 följande:
    Träffas gärna igen :) Synd att solen flytt sin kos annars kunde man ju köra en picnic-parkhängs-date....
    Ja det är skittrist med vädret Rynkar på näsan
    Responsen var inte direkt enorm här i tråden ang träff, men då får väl vi tre ses helt enkelt Ska vi kanske kolla vädret nästa vecka? Det är ju som sagt schysst att kunna sitta i tex Slottsskogen eller Botaniska, Trädgårdsföreningen eller liknande.

Vi har nog inga planer alls nästa vecka, någon dag som passar er bättre?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2