• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    Josephine78 skrev 2010-03-30 21:11:44 följande:
    Hm... Det var ju en annan femma.. Detta måste kollas upp..
    Vi inbillar oss att det var så vi fick hem skiten. Flera på Jockes jobb var magsjuka typ veckan innan vi fick det. Sen sa det bara tjoff... Vi träffade inga vänner eller andra i vår närhet som hade det före oss.
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-30 21:26:45 följande:
    Vi inbillar oss att det var så vi fick hem skiten. Flera på Jockes jobb var magsjuka typ veckan innan vi fick det. Sen sa det bara tjoff... Vi träffade inga vänner eller andra i vår närhet som hade det före oss.
    Jag kikade lite på internet - sjukdomar och besvär.. Ringde även till jobbet och frågade hur dom ställde sig till detta.

På internet stod det att man kan gå tillbaka efter två dygn om man är frisk. Samt att man är immun om man har fått det.. På jobbet sa dom att det är ok att jag kommer eftersom att jag är frisk!!
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • atena100

Vaaaa!? Har Zumaban blivit inställd??? Det har jag missat. Hmm, det var ju verkligen tråkigt!!!! :(

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Flisan 80

Ja trist att Zumban blev inställd! Mårten passade ju på att boka in en "grabbresa" till Barcelona just då Trist. Inne i en period just nu då det känns som allt krockar med allt!! Sanslöst... hur busy kan man vara när man är mammaledig egentligen???
    Måste börja jobba så man får lite lugn och ro

Sitter nu några mil utanför Svalöv i Skåne och knappar... Mitt ute i ingenstans. Mårtens familj har en gård här med ett stort hägn med 200 hjortar som springer omkring utanför huset. Ganska trevligt med de är superskygga så man kommer inte så nära dock. De är goda att äta dock

♥ FRANK 090926 ♥
  • vickan1982

Kikar in och hälsar alla en GLAD PÅSK!  {#lang_emotions_flower}

• atena100

tittar också in o önskar all en GLAD PÅSK!! kramar

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • SofiaLind

Hej....Här var det lugnt. Äter ni påskgodis allihopa??

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2