• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100

cool
    Mmm, jaa det tycker nog jag med! Oavsett om de kommer till er ikväll...ett kort gillar ju en ettåring med eller ett litet samtal med "grattis, vi ses snart"
    Så trist!! Hoppas det blir bra af när de kommer!! kram

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Flisan 80

Håller helt med.födelsedagen är ju ändå födelsedagen. Då hör man av sig.... Är ju inte mycket de små liven förstår av någonting men ändå gör man väldigt mycker för/med dem

Trevlig helg på er!

♥ FRANK 090926 ♥
  • LillaLoppanT

Hur gick det idag Coolchick? Med dopet/födelsedagskalaset?

Har du hört nåt mer från (Shit kommer inte ihåg hennes niick, men hon i tråden som fick barn nyss)??

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • atena100
    LillaLoppanT skrev 2010-04-10 20:30:37 följande:
    Hur gick det idag Coolchick? Med dopet/födelsedagskalaset?Har du hört nåt mer från (Shit kommer inte ihåg hennes niick, men hon i tråden som fick barn nyss)??
    Browniiee..jaa, hon ahr inte synts till ännu. Fullt upp med 2 barn o amning o sånt!?

Cool
    Ja, hur har det gått idag med allt? Svärföräldrar o så?
  • coolchick
    loppan & atena

Tack för att ni frågar! Dopet gick jättebra, prästen var såå himla rar och duktig! Hon klämde in en extra sång när Elliot blev lite ledsen och uttråkad. Då sjöng vi Bä bä vita lamm {#lang_emotions_smile} Ceremonin var väldigt enkel och fin, och "icke kyrklig" precis som vi ville ha den.

Sprang på browniieee här hemma häromdagen, med den yttepyttelilla bebisen {#lang_emotions_smile} Sååå söt!
  • browniieee
    LillaLoppanT skrev 2010-04-10 20:30:37 följande:
    Hur gick det idag Coolchick? Med dopet/födelsedagskalaset?Har du hört nåt mer från (Shit kommer inte ihåg hennes niick, men hon i tråden som fick barn nyss)??
    Om det är mig du menar så är jag här... håller mest till på facebook men jag finns här på FL emellanåt Tackar som frågar
    atena100 skrev 2010-04-10 21:01:34 följande:
    Browniiee..jaa, hon ahr inte synts till ännu. Fullt upp med 2 barn o amning o sånt!?CoolJa, hur har det gått idag med allt? Svärföräldrar o så?
    Än så länge är det inte panik med två barn. Maken börjar jobba igen på fredag så jag har fått bra med hjälp. Dock är ju inte sömnen det bästa men man vänjer sig antar jag *fniss*

Cool, kul med dop. Vi planerar också att döpa Nellie fast det blir att jag ska ringa på måndag och höra ifall de har ledigt i augusti någon gång. Vill ju inte göra det nu när lilltjejen är så liten. Du vet ju hur liten hon är hehe
  • atena100

browniieee
     ;) Mm, vänjer sig eller så inte...!? ;)
    Åå en liten Nellie..det hade vi som förslag innan vi gjorde en kovändning o sa att det är ju en Molly... hihi...

• atena100

Browniieee
    Grattis till lilla tjejen, jaa igen om jag redan sagt det!?! :=)

• browniieee

atena, Tack! haha måste nog ha inställningen om att man kommer vänja sig så man slipper gå i väggen *fniss*
    Ja namnet Nellie var självklart redan då jag plusade faktiskt... Vissa gillar det, andra inte.. de får vänja sig helt enkelt

• atena100

Brown..
    Fiint namn juh! De låter ju liite lika...hehe...Vi hade alldeles för många namn att välja på..tog ett tag, men fixa det till slut inom de 3 månaderna..

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2