• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100
    Lenis skrev 2010-04-06 20:37:46 följande:
    Jag vet inte om jag kan hänga med på Amazing Thai ändå för vi ska eventuellt på middag hos svärföräldrarna. Försökte lägga till mig som eventuellt i planeringstråden men det gick inte av någon anledning. Hoppas att det går bättre att skriva här..
    Ååå, så synd....då blir det kankse inte av eller!? Inte så många uppskrivna.... :(
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • coolchick

Här är det ettårsdag imorgon, så nu bakas det för fullt här hemma {#lang_emotions_smile} Ska bli banancupcakes med mjölkchokladfrosting, och vaniljcupcakes med marsipantäcke. Jag och lilleman ska mysa hela dagen, om vädret är fint ska vi gå till lekplatsen och gunga och leka i sanden.

Under dagen kommer familjen och grattar. Det kommer bli hur kul som helst!

• atena100

cool
    Gu' va du läskar!! Låter som en hektiska förberedelser o fag imorgon! Hoppas det blir en bra o fin dag! :))

• LillaLoppanT

Nämen, har lilla Ellioten blivit så stor?

Vart tar tiden vägen?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-04-07 20:57:38 följande:
    Nämen, har lilla Ellioten blivit så stor? Vart tar tiden vägen?
    Ja även han har växt till sig Minns de första träffarna jag var med på i den andra tråden, då var han bara som en liten slappis som bara kunde ligga på golvet ju.

Är förresten ganska nöjd med BT vagnen i alla fall. Tyckte ju att den var för sprättig och hoppig, men vi tömde däcken på lite luft och nu är den mycket bättre.
    Perfektionist som man är så stör jag mig dock på att den är lite solblekt, så jag har kollat upp vad det kostar att köpa nya tygdelar till chassit. Får nog bli det efter sommaren.
  • LillaLoppanT

Cool: jag visste väl det! Det är en underbara vagn ju, haha! Är det dyrt att köpa nya tygdelar? Vilken färg ska ni köpa? Grattis till Elliot idag!

• coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-04-08 07:08:31 följande:
    Cool: jag visste väl det! Det är en underbara vagn ju, haha! Är det dyrt att köpa nya tygdelar? Vilken färg ska ni köpa? Grattis till Elliot idag!
    Tack! {#lang_emotions_smile} Sitter här och är alldeles sentimental, får små tårar i ögonen så fort jag tittar på honom nästan {#lang_emotions_dreamer}

Det skulle totalt kosta 1400 kr för ny varukorg och sittdel+suflettdel. Det kan det ju vara värt!

Nej nu kan jag inte sitta här. Födelsedagsmys för hela slanten som gäller idag!
  • atena100

cool
    Grattis till lilla Ellioten på den stora dagen! Ännu en 1-åring..ha en fin dag! kram <3

• LillaLoppanT

Cool: men då kommer ju vagnen kostat dig nästan lika mycket som en helt ny...

• coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-04-08 08:45:00 följande:
    Cool: men då kommer ju vagnen kostat dig nästan lika mycket som en helt ny...
    Nja, inte riktigt, det fattas några hundralappar {#lang_emotions_dreamer} 2400 blir det i så fall som jag har gett för den.
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2