• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-30 18:06:24 följande:
    Atena...du skulle sagt till men å andra sidan, lillfisen var väl lite smådassig? Hoppas vi ses imorgon och så får vi ta sushilunchen....kanske nästa vecka??Stötte på både Joanna och Maria idag på Yammy då dom också skulle luncha där.......vad tyckte ni tjejer om sushin?? Kanske inte nr 1 men man får ju å andra sidan äta ihjäl sig om man vill
    Hade ju ingen aning om vilken dag, tisdag eller onsdag. Hon mår nog ganska bra, mest snorig o lite hosta. Jo, så vi tog det lugnt hemma till 13 tiden vi gick en promenad till Korsvägen o sen en vagn till Linnéplatsen för att möta upp äldsta dottern. Jo, när jag hoppa av, så träffa jag på Joanna o Maria jag med. Dom sa att de träffat dig! hihi.... Sen gick vi till Plikta o lekte! Det gilla Skruttan! :)

Vi kommer troligtvis imorgon om ni inte är rädda för snor!?
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • coolchick
    minSaile skrev 2010-03-30 18:06:24 följande:
    Atena...du skulle sagt till men å andra sidan, lillfisen var väl lite smådassig? Hoppas vi ses imorgon och så får vi ta sushilunchen....kanske nästa vecka?? Stötte på både Joanna och Maria idag på Yammy då dom också skulle luncha där.... ...vad tyckte ni tjejer om sushin?? Kanske inte nr 1 men man får ju å andra sidan äta ihjäl sig om man vill
    Jag tyckte absolut det var värt pengarna!! Smakade helt ok, det enda minuset var att bitarna var så lösa att de ramlade isär. Förmodar att de är maskingjorda, men vet att det går att ändra både vikt och fasthet på de maskinerna.
    Men jag kommer definitivt gå dit många fler ggr Åt så mycket så jag nästan mådde dåligt...
  • Josephine78

Jaha.. Nu är det gubbens tur att kräkas Vad är då oddset för att INTE barnen ska få magsjuka????

Bläääääääää

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • coolchick
    Josephine78 skrev 2010-03-30 20:42:09 följande:
    Jaha.. Nu är det gubbens tur att kräkas Vad är då oddset för att INTE barnen ska få magsjuka???? Bläääääääää
    Hmmm... Risken känns ganska stor ja {#lang_emotions_frown} Det är ju så jävla smittsamt... Kan du ens jobba imorgon då när ni har skiten hemma igen?
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-30 20:46:55 följande:
    Hmmm... Risken känns ganska stor ja Det är ju så jävla smittsamt... Kan du ens jobba imorgon då när ni har skiten hemma igen?
    Japp, kan jobba!! Det måste ju gå 48 timmar sen min sista kräk/diarré och det har det gjort, plus att jag mår bra och kan äta som vanligt och så.

Frågade min mamma och hon vet hur det ska gå till Det enda positiva i detta är ju att det bara håller på en kväll/natt och sen är det över..

Men stackars barnen sen, bläää..
  • atena100

josephine
    Fyyy o usch o blää! Ja, den chansen är nog ganska minimal. Så vitt ni inte har fler toaletter o massa handsprit hemma!?! 

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Josephine78
    atena100 skrev 2010-03-30 20:50:55 följande:
    josephineFyyy o usch o blää! Ja, den chansen är nog ganska minimal. Så vitt ni inte har fler toaletter o massa handsprit hemma!?! 
    Vi har två toaletter och jag har städat båda dessa toaletter kliniskt flera gånger from den natten jag började... Nu får den som är sjuk hålla sig till gästrummet samt toaletten här uppe.. Vi andra tvättar händer och spritar dom...
  • coolchick

Men vad jag har hört så är smittan även luftburen, plus att man kan bära smittan även om man är frisk. Om sjukdomen finns hemma vill säga.

• Flisan 80

Hej tråden!

Va härligt med en massa sushi! Fick i mig några bitar från Slim Food i Nordstan igår...Helt OK tycker jag!
    Nu har min mamma åkt tillbaka till Stockholm och i morgon bitti åker vi till sambons familj i Skåne , och sen nästa helg kommer min bror + familj och hälsar på.*phu* Visst är det kul men jag längtar redan efter lite lugn och ro! Hade gärna hängt me på lite träffar också men jag får ta igen det vid senare tillfälle...{#lang_emotions_smile}

Här om dagen var det 19 grader i Lund så jag hoppas på lite skånevärme i veckan men det blir väl säkert snålblåst och regn eller nåt istället{#lang_emotions_tongue_out}

Josephine: Nääää, va trist. Hoppas familjen piggar på sig snart!!! Skönt ändå att ni har gärstrum och 2 toaletter!

Ang lek- och buslandet tror jag det var lite roligare för Frank då han precis lärt sig sitta. Kunde sitta i bollhavet och sitta och leka med lite andra prylar!

Nu måste jag packa fast jag helst skulle vilja dega i soffan resten av kvällen...

♥ FRANK 090926 ♥
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-30 20:56:12 följande:
    Men vad jag har hört så är smittan även luftburen, plus att man kan bära smittan även om man är frisk. Om sjukdomen finns hemma vill säga.
    Hm... Det var ju en annan femma.. Detta måste kollas upp..
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2