• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    atena100 skrev 2010-04-12 08:39:54 följande:
    Brown..Fiint namn juh! De låter ju liite lika...hehe...Vi hade alldeles för många namn att välja på..tog ett tag, men fixa det till slut inom de 3 månaderna..
    hehe ja det är ju en djungel av namn där ute

Cool, vadåå tuppat av.. vi e ju här
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-04-12 20:27:24 följande:
    hehe ja det är ju en djungel av namn där ute Cool, vadåå tuppat av.. vi e ju här
    Ja vi är här och håller låda!
  • atena100

O jag med..ibland...peek-a-boo...titt-ut!! ;)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-04-12 20:58:13 följande:
    jaaaa någon måste ju upprätthålla ordningen här inne hehe
    Exakt! Mölnlyckemaffian håller ställningarna.
  • atena100

Men nu har då Mölnlyck-maffian somnat av....

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • browniieee
    atena100 skrev 2010-04-12 22:32:40 följande:
    Men nu har då Mölnlyck-maffian somnat av....
    pyttsan... jag var vaken till efter 00.30 satt dock inte vid datorn
    Bor du oxå i mölnlycke...? jag tror vi pratat om d tidigare men minnet e ju helt kaputt {#lang_emotions_embarassed}
  • Josephine78

Godmorgon!!

Vilka härliga dagar det varit i helgen med en massa {#lang_emotions_sunny}, lek, shopping och grillat

Ser ut att fortsätta idag med, är tyvärr hemma och vabbar, Linnéa har åkt på ögoninflammation och ser ut som jag vet inte vad Jädrans första året dagis sjukdomar!!! Men det är bara att gilla läget och ut kan vi ju gå iaf!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Flisan 80
    Josephine78 skrev 2010-04-13 08:30:09 följande:
    Godmorgon!! Vilka härliga dagar det varit i helgen med en massa , lek, shopping och grillat Ser ut att fortsätta idag med, är tyvärr hemma och vabbar, Linnéa har åkt på ögoninflammation och ser ut som jag vet inte vad Jädrans första året dagis sjukdomar!!! Men det är bara att gilla läget och ut kan vi ju gå iaf!
    Åh va trist med öroninflammation Jag var öronbarn när jag var lite och det var ju ett litet helvete...Hoppas hon blir frisk snart!

Här hemma ser det ut som kriget, så idag får bli städdag. Men en liten promenix i solen ska man nog också hinna med:)
    ♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2