• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100

Linnea, Sofia mfl. Vilken tid för fika imorgon o vart? Kanskekankse kan dyka in....

Och blir det middag på stan på lördag eller? Eller ni som är uppskrivna vill ni hänga med till annan restaurnag med några andra mammor?

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Flisan 80

Ja frukost imorgon...vad säger ni? Kör vi condeco avenyn eller testa något annat? 9:30 passar det??

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80
    atena100 skrev 2010-04-08 14:44:06 följande:
    Linnea, Sofia mfl. Vilken tid för fika imorgon o vart? Kanskekankse kan dyka in.... Och blir det middag på stan på lördag eller? Eller ni som är uppskrivna vill ni hänga med till annan restaurnag med några andra mammor?
     Atena! (och om det är någon annan som vill med!!)

9:30, condeco avenyn imorgon! Kul om du kommer förbi!
    kramis
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • atena100
    Flisan 80 skrev 2010-04-08 20:40:07 följande:
     Atena! (och om det är någon annan som vill med!!)9:30, condeco avenyn imorgon! Kul om du kommer förbi!kramis
    Ja, jag får se imorgon..hur natten har varit, vilket humör M är på...o sen hade jag nog behövt åka o veckohandla..o helst på fm... kram!
  • Josephine78
    {#lang_emotions_flower} Grattis Elliott en dag försent på din stora dag {#lang_emotions_flower}

Fast jag skickade ett litet sms på dagen så det så

Här har jag haft full rulle hela påsken och nu!! Jobbade hela påskhelgen och på måndagen var det dags för Bianca att kräkas, fy fan men det gick bra ändå. Nu väntar jag bara på att lill fian ska få magsjuka men än så länge händer inget!!!

Min fina Bianca fyllde 8 år i onsdags också herre jösses, fattar inte var tiden tar vägen???? Så i helgen blir det lite släktkalas.

Börjat cykla nu också till och från jobbet, så skönt kan jag tala om. Igår hämtade jag min lill fia från dagis på cykel och hon gillar verkligen att sitta bakom mig haha.. Klappar mig på ryggen och babblar en massa hihi!!

Ha en fin dag alla
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • SofiaLind

Atena, det blir ingen middag på lördag...

• atena100

mårnings Alla!
    Här har vi/jag haft en skitnatt..skruttan vakna till vid ett, hitta inte nappen nånstans i sängen..leta o leta o tände lampan o lillan vakna till alltför mkt...kom upp i vår säng, men bara sparkar om kring o kommer inte till ro...la henne i hon...o jag med kanske en stund senare o så vaknar hon igen vid 7...gaaaaah! Är trööött! Så orkar inte göra ngt nu på fm. Men hoppas att kunna ta mig ut i em.
    Sambon skulle jobba hemifrån idag, så han tog lillan med sig ner på stan för att fixa sitt visum till Kina. Ska försöka vila nu!!!

Flisan
    Hoppas du får andra som sällskapar dig! kram

Sofia
    Så trist!

• coolchick

God morgon!

Vilket väder!! Vi ska ut och leka på lekplatsen här hemma idag. Elliot ska få premiärleka i sandlådan {#lang_emotions_sunny}

Ännu en gång gör mina svärföräldrar en sak som jag stör mig lite på. Eller rättare sagt, en sak som de inte gör.
    De ringde inte på hela dagen igår för att gratulera sitt första/enda barnbarn på hans första födelsedag. Visst är han så liten så han inte förstår, men ändå! Jag tycker det är vanligt hyfs att ringa ändå och gratulera sitt barnbarn.

Eller, överreagerar jag?!

• atena100
    coolchick skrev 2010-04-09 09:27:23 följande:
    God morgon!Vilket väder!! Vi ska ut och leka på lekplatsen här hemma idag. Elliot ska få premiärleka i sandlådan Ännu en gång gör mina svärföräldrar en sak som jag stör mig lite på. Eller rättare sagt, en sak som de inte gör.De ringde inte på hela dagen igår för att gratulera sitt första/enda barnbarn på hans första födelsedag. Visst är han så liten så han inte förstår, men ändå! Jag tycker det är vanligt hyfs att ringa ändå och gratulera sitt barnbarn. Eller, överreagerar jag?!
    Eh, nääe tycker inte du överreagerar!! Molly gillar telefoner o när hennes mormor eller pappa, moster, storasystrar pratar med henne i tfn. Hon lyssnar!! Sen ibland säger lite "hej" sen vill hon trycka på alla knappar...
    Hade de inte ens skickat ngt kort???
  • coolchick

Nej alltså, de kommer ju till Gbg ikväll och ska vara med på kalaset och dopet imorgon. Men jag tycker fortfarande att man i alla fall som du säger, skickar ett kort, eller slår en signal och säger hej. Trist! {#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2