• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100
    litenlind skrev 2010-04-02 17:36:23 följande:
    Jag är förlamad efter att ha ätit upp allt påskgodis inom synhåll
    Har du tjuvstartat? Ajabaja.. ;) JAg köpte en påse i början på veckan med tron att jag skulle ha det till påskäggen..haha, det gick åt under 2 kvällar...så nytt godis inköpt idag, men fick stanna kvar i bilen...undrar vf!?!
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • SofiaLind

Åh jag är inte ens godissugen...däremot har jag precis tryckt i mig en kebabtallrik...=)

• Flisan 80

Ja, heregud vilken monsterlånghelg. Mat, mat, mat...godis, godis, godis. Mår lite illa men forstätter ändå..

Är ju hos svärisarna i Skåne och det bjuds på all möjlig mat och dricka dagarna i ända. ska inte klaga men hemma hinner jag ju knappt laga mat eller småäta för den delen tack vare lilla huliganen. Ganska effektiv bantningsmetod
    Får bli mååånga extra barnvagnspromenader när vi kommer tillbaka.

Pratade med mamma i Stockholm. där snöar det...blläääää.nu får det väl ändå vara bra??

Hoppas alla har haft en fin påsk. {#lang_emotions_flower}

♥ FRANK 090926 ♥
  • Josephine78

Hello

Jag har spenderat mestadels av påsk helgen på jobbet, är ledig imorgon men då ska jag till stan, köpa presenter till min stora prinsessa som fyller 8 år på onsdag, jisses...

Cyklat till och från jobbet idag, vad härligt att få svettas lite

Ha det fint alla!!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • litenlind

Urk, mår illa av allt godis jag satt i mig!! Orkar knappt lyfta baken från soffan längre... Man är ju inte klok!

Promenader uppskattas av de muskler i vila som min kropp nu består av. Eller ja uppskattas och uppskattas, det behövs i alla fall.

Kram till alla!

• Doodie1

Sofia, vilken tid funderar ni på att äta frukost på fredag? tänkte att jag kanske kunde droppa förbi om det inte e alltför sent. Hade varit skoj att äntligen få ses igen. KRAM

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • SofiaLind
    Doodie1 skrev 2010-04-06 09:34:07 följande:
    Sofia, vilken tid funderar ni på att äta frukost på fredag? tänkte att jag kanske kunde droppa förbi om det inte e alltför sent. Hade varit skoj att äntligen få ses igen. KRAM
    Vi har inte bestämt någon tid, men kan tänka mig att det blir runt 9,30 eller så....
  • Lenis

Jag vet inte om jag kan hänga med på Amazing Thai ändå för vi ska eventuellt på middag hos svärföräldrarna. Försökte lägga till mig som eventuellt i planeringstråden men det gick inte av någon anledning. Hoppas att det går bättre att skriva här..

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2