• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • litenlind

Hade sett fram emot biokväll, nu blir det myskväll med Alva istället eftersom Martin lovat att hjälpa kompisar att flytta.

Imorgon börjar allvaret: DAGIS! Eller ja, förskola om det ska vara så noga (varför i hela fridens namn har de bytt namn på det??)

Vart tog solen vägen förresten?

• atena100

Brown..
    Nä, bor i Lunden

Josephine
    ajaj, så trist! hoppas hon kryar på sig snart!

Flisan
    Ja, här har det också varit röjjar dag, vikt tvätt, dammsugat...mm..o en prommis efter lunch, när M skulle sova nästan 1 h promenad.. :)

Litenlind
    Biokväll ikväll?? Vad skulle du sett? Redan? Skulle hon inte börja till hösten eller nått sånt...?

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • SofiaLind

Mogon! Tyler väckte mig 04,50 idag...=). Börjar bli redo att gå och lägga mig igen nu!

• litenlind

Jo hon skulle börjat till hösten men de ringde förra veckan och sa att hon fått plats med början idag... Snabba ryck!

Kl 9 ska vi vara där, nu är det slut på friden... Känns hemskt och förväntansfullt på samma gång. Min lilla tös ska ut i stora vida världen och är inte så liten längre.

Sofia: Det är kanske i tidigaste laget Sov gott!

• atena100

Linnea
    Jaa, det må jag säga. Det kan hända snabbt ibland med de dära platserna..
    Usch, jaa..det går för fort!!

Sofia
    Hugaligen! Det var tidigt!! bläää....

• atena100

Men OJ! Här är det verkligen stiljtje...!? Vad gör ni allihopa? Jag börjar prata med mig själv....

• Flisan 80
    atena100 skrev 2010-04-16 22:21:18 följande:
    Men OJ! Här är det verkligen stiljtje...!? Vad gör ni allihopa? Jag börjar prata med mig själv....
    Ja verkligen....
    Lugn hemmakväll idag, Mårten är ute och roar sig...Ïmorgon blir det storstädning: källarförråd och klädkammare SKA rensas (har bara sagt det i två år nu...grrr). Får väl se vad lilleman tillåter :)

trevlig helg alla!
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • atena100

Här blev det en snabbdammsugning efter frukost, sen iväg till 421 liten shoppingrunda. Blev sopset till molly o en dammsugare! Ska börjas i tid o lära sig städa, lika.. Sen köpte de stora brnen present till mig...fyller till veckan...
    Sambon kom ju inte iväg till kina, får se längre fram om han överhuvudtaget kommer iväg... :/

trevlig helg!! <3

• litenlind

Vi håller på med inskolningen för fullt här, idag ska hon vara själv mellan 9-14. Gud vad det är hårt för mammahjärtat!!!

Kallt har det blivit igen också, suck.

Nej nu ska jag passa på att jobba lite och få undan massa pappersarbete.

• Josephine78

Hej, hej!!

Full rulle har vi här hemma, därav lite dåligt skrivande från min del..

Jobb, två barn, bilskola och allt annat tar sin lilla tid. Men vi mår bra iaf, hoppas ni andra också gör det!!

Håller just nu på att budar på ett hus som vi väldigt gärna vill ha, leder nu men det kan ju ändras

Ha det gott alla!!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2