• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • vickan1982

jag kommer med 11.an. Ser att den kommer ca 3 minuter innan så får hoppas min är i tid

• minSaile

Ha så kul idag på Glädjebubblan...vi kanske syns en snabbis där då jag måste in och betala för hyran...

• coolchick

Ursäkta mig nu, men förbannade, jävla skit!!! {#lang_emotions_yell}

Elliot har börjat spy igen. Blir så himla trött, just när man trodde att han hade återhämtat sig helt. Stackars liten... Han är fortfarande pigg, så jag hoppas, hoppas, hoppas att det går över snabbt denna gången.

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-01 14:06:37 följande:
    Ursäkta mig nu, men förbannade, jävla skit!!! Elliot har börjat spy igen. Blir så himla trött, just när man trodde att han hade återhämtat sig helt. Stackars liten... Han är fortfarande pigg, så jag hoppas, hoppas, hoppas att det går över snabbt denna gången.
    men vad är detta...det är så synd om honom...men du, kan det vara nåt han inte tål? Nåt som gör så att stackars magen reagerar?
  • Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-01 14:06:37 följande:
    Ursäkta mig nu, men förbannade, jävla skit!!! Elliot har börjat spy igen. Blir så himla trött, just när man trodde att han hade återhämtat sig helt. Stackars liten... Han är fortfarande pigg, så jag hoppas, hoppas, hoppas att det går över snabbt denna gången.
    AAAj, hoppas det är något litet han ätit, så det går över bums!

Kram o hoppas ni är krya - NU!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • coolchick
    minSaile skrev 2010-03-01 18:59:33 följande:
    cool...hur har det gått?
    Tackar som frågar!
    Ingen mer spya sedan... typ kl. 13 kanske. Ungefär då. Han är pigg som vanligt och leker, men har inte velat äta något direkt. Men det kan ju också ha med att göra att han blir lite skraj när han spyr...

Får väl avvakta och se imorgon, ang vår lunch på ons tänkte jag.
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-03-01 19:44:35 följande:
    Tackar som frågar!Ingen mer spya sedan... typ kl. 13 kanske. Ungefär då. Han är pigg som vanligt och leker, men har inte velat äta något direkt. Men det kan ju också ha med att göra att han blir lite skraj när han spyr...Får väl avvakta och se imorgon, ang vår lunch på ons tänkte jag.
    skönt att det är bättre....kanske så att magen är lite känslig nu se han var sjuk...det var ju ändå en hel vända fram och tillbaka för honom...
    Ja vi har hela dagen imorgon att kolla läget
  • jojo72im

Coolchick: Hoppas det bara var ngt tillfälligt med Elliot, ngt han ätit kanske!? Stackarn, han som var så sjuk nyss! Jag håller tummarna för att han inte spyr mer utan kommer må som en prins nu!

Tjejer: Jag har avbokat mig från morgondagens sushiträff, bara så ni vet....Orkar inte drutta in till stan och en stor gruppträff känner jag. Nu får ni bättreplats med era barnvagnar - bra va! Kanske går iväg och äter sushi på min "kvarters-sushirestaurang", nära och bra Ha det gött imorgon och är för mig med!

• jojo72im
    Doodie1 skrev 2010-03-01 10:09:09 följande:
    Hej tjejer,Skrev mig osm eventuell idag till Gjädjebubblan, men får stanna hemma. Får farmor på besök o känner att hon får alldeles för lite tid med lilleman. Så nu stannar jag hemma, ska laga lite mat till oss o sen blir det till att springa.Emma, om ni åker över till Ullared över dagen den 15:e, så är jag nyfiken  på att eventuellt göra sällskap (då tar jag nog bilen också). Planerar en spa-helg med tjejkompisarna den 8:e maj, helgen innan, annars hade jag kommit med heeela helgen. :) Ni gör ju allt kul på en o samma gång - shoppa, skvallra, grilla... yummy!!
    Hohooo!!! Hojtar högt till dig vännen och frågar om jag kan tjuvåka med dig i bilen i så fall dvs om du ska vara med under dagen i Ullared och sedan dra hem med ett ton kassar på kvällen!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2