• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick

Hej svejs!

Ja det kan ha varit att han åt typ 1 liter sallad igår när vi åt tacos. Där var det både gurka, majs och tomat som han glufsade i sig. Kan ju ha blivit för mycket för lilla magen *slår mig själv i huvudet, dumma mamma*

Jag skulle också kunna tänka mig att åka över dagen bara till Ullared. Om du har plats i din bil Doodie så kanske jag kan få knö mig in där också?

Annars kanske man kan styra upp en tripp över dagen innan maj.

Var och tränade innan, behövde komma ut från de här fyra väggarna nu. Skönt att få släppa allt ansvar hemma och bara rensa hjärnan lite, koppla bort allt annat.

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-01 20:46:55 följande:
    Hej svejs!Ja det kan ha varit att han åt typ 1 liter sallad igår när vi åt tacos. Där var det både gurka, majs och tomat som han glufsade i sig. Kan ju ha blivit för mycket för lilla magen *slår mig själv i huvudet, dumma mamma*Jag skulle också kunna tänka mig att åka över dagen bara till Ullared. Om du har plats i din bil Doodie så kanske jag kan få knö mig in där också?Annars kanske man kan styra upp en tripp över dagen innan maj.Var och tränade innan, behövde komma ut från de här fyra väggarna nu. Skönt att få släppa allt ansvar hemma och bara rensa hjärnan lite, koppla bort allt annat.
    om jag åker till Ullared så blir det nog också över dagen så jag har plats i bilen..vi har ju en kombi så det finns massor med plats till all shopping .

Skönt att du åkte iväg och tränade...

1 liter sallad...jag tyckte nog att det var strongt av din lille att äta så mkt då inte ens jag kan få Elias att äta sallad. Han äter bara gurka och majs...
    Då är det säkert nåt med salladen...skönt att du kom på att det kan var det
  • coolchick
    Det var inte en liter, men han åt och åt och åt... Vi skojade ändå om det, J trodde att Elliot hade fått binickemask hahaha!!

Konstigt bara att det kom så länge efter. Han åt ju välling som vanligt igår på kvällen, och gröt i morse.

Jaja...

Jag kan hålla dig sällskap i din bil då minSaile! {#lang_emotions_smile} Kombi låter bra!!
    Skulle egentligen behöva åka ner snart, det börjar bli dags för regnkläder och sånt nu när det töar. Och vårjackor till både barnen och mig!
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-03-01 20:53:54 följande:
    Det var inte en liter, men han åt och åt och åt... Vi skojade ändå om det, J trodde att Elliot hade fått binickemask hahaha!!Konstigt bara att det kom så länge efter. Han åt ju välling som vanligt igår på kvällen, och gröt i morse.Jaja... Jag kan hålla dig sällskap i din bil då minSaile! Kombi låter bra!!Skulle egentligen behöva åka ner snart, det börjar bli dags för regnkläder och sånt nu när det töar. Och vårjackor till både barnen och mig!
    eg så kan det ju vara precis vad som helst...det är ju som när Elias spydde...idag mår han prima och jag har absolut ingen aning var detta kom från i lördags natt.

Kanon med sällskap i bilen...tror när tiden närmar sig i maj så kan man ju gå genom vem som ska med men inte stanna och så ser vi hur många bilar vi eg behöver. Kan dock säga att 5 i en bil+en massa påsar är inte att rekommendera...sist så fick vi sitta med en massa påsar i knäna och det var inte bekvämt alls.

Jag och sambon ska faktiskt dit om nästa lördag då vi ska träffa min bästa väninna och hennes man och deras bebis som är 2 veckor äldre än Maja. Dom bor ju i Malmö och vi har inte fått träffa varandras bebisar så jag kom på den briljanta idén att träffas där. Åker du inte innan så kan jag kolla upp lite saker åt dig...kan ju ringa dig medans jag är där...
  • atena100

Är det någon här som har en 6mån-tjej o ska babysimma, finns en baddräkt att köpa här!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • LillaLoppanT

Magsjukan har nu letat sig fram till vårt hem. Lukas spyr som en gris, men är pigg ocg glad ändå. Fast nu sover han förstås. Håll tummarna att han sover hela natten nu!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-03-01 21:51:39 följande:
    Magsjukan har nu letat sig fram till vårt hem. Lukas spyr som en gris, men är pigg ocg glad ändå. Fast nu sover han förstås. Håll tummarna att han sover hela natten nu!
    Nää bläh!! Stackars killen. Får ni honom nånting, eller kommer allt upp?

Jag tycke rmagsjukan denna vintern verkar vara helt hysterisk. Folk till höger och vänster är ju sjuka. Mina föräldrar ligger däckade nu också.
  • atena100

Hello,tjejer! Jag hoppar sushiträffen idag, tyvärr! Ska ta en lugnmysdag hemma eller hitta på något i närområdet. Orkar inte ta mig ner på stan...Men hoppas ni får en trevlig lunch-stund! Vi ses vid annat tillfälle...kram till er!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2