coolchick skrev 2010-03-01 20:53:54 följande:
Det var inte en liter, men han åt och åt och åt... Vi skojade ändå om det, J trodde att Elliot hade fått binickemask hahaha!!Konstigt bara att det kom så länge efter. Han åt ju välling som vanligt igår på kvällen, och gröt i morse.Jaja... Jag kan hålla dig sällskap i din bil då minSaile! Kombi låter bra!!Skulle egentligen behöva åka ner snart, det börjar bli dags för regnkläder och sånt nu när det töar. Och vårjackor till både barnen och mig!
eg så kan det ju vara precis vad som helst...det är ju som när Elias spydde...idag mår han prima och jag har absolut ingen aning var detta kom från i lördags natt.
Kanon med sällskap i bilen...tror när tiden närmar sig i maj så kan man ju gå genom vem som ska med men inte stanna och så ser vi hur många bilar vi eg behöver. Kan dock säga att 5 i en bil+en massa påsar är inte att rekommendera...sist så fick vi sitta med en massa påsar i knäna och det var inte bekvämt alls.
Jag och sambon ska faktiskt dit om nästa lördag då vi ska träffa min bästa väninna och hennes man och deras bebis som är 2 veckor äldre än Maja. Dom bor ju i Malmö och vi har inte fått träffa varandras bebisar så jag kom på den briljanta idén att träffas där. Åker du inte innan så kan jag kolla upp lite saker åt dig...kan ju ringa dig medans jag är där...