• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • jojo72im
    atena100 skrev 2010-03-02 09:13:17 följande:
    Hello,tjejer! Jag hoppar sushiträffen idag, tyvärr! Ska ta en lugnmysdag hemma eller hitta på något i närområdet. Orkar inte ta mig ner på stan...Men hoppas ni får en trevlig lunch-stund! Vi ses vid annat tillfälle...kram till er!
    Jag orkade heller inte in till stan men tänkte ta en promenad med Lin i em, kanske runt halv två, två tiden...Vill du göra mig sällskap? Tänkte gå Härlanda Tjärn runt el 8:an....Vore kul om du vill hänga på?
  • Che82

Men kan vi inte bestämma då att vi är några som sticker ner till ullared över dagen den helgen`?

Vi verkar ju vara ganska många som inte är redo att sova ifrån våra små än så länge.

Jag har också bil men hatar att köra så kör helst inte. men kan såklart om det behövs. Så då finns det troligtvis tre som kan köra. Sen är min bil ett jävla åbäcke också.

• minSaile
    LillaLoppanT skrev 2010-03-01 21:51:39 följande:
    Magsjukan har nu letat sig fram till vårt hem. Lukas spyr som en gris, men är pigg ocg glad ändå. Fast nu sover han förstås. Håll tummarna att han sover hela natten nu!
    Hur har det gått? Stackars lille kille....

Det går mkt magsjukor nu under feb månad som är den månad flest är sjuka.
    coolchick skrev 2010-03-01 22:13:31 följande:
    minSaile: Nää du har så rätt, det måste ju finna splats för allt man har shoppat också
    absolut..mkt utrymme till alla goa sakerna man inhandlat. Jag brukar alltid ha 4-5 påsar och dom påsarna är ju inte små.

Hur mår Elliot?
    Che82 skrev 2010-03-02 09:30:26 följande:
    Men kan vi inte bestämma då att vi är några som sticker ner till ullared över dagen den helgen`?Vi verkar ju vara ganska många som inte är redo att sova ifrån våra små än så länge. Jag har också bil men hatar att köra så kör helst inte. men kan såklart om det behövs. Så då finns det troligtvis tre som kan köra. Sen är min bil ett jävla åbäcke också.
    Du får gärna åka med mig om du vill...ett skönt sällskap säger man inte nej till ...tre i bilen är toppen för då får man plats med mkt och mer därtill
  • coolchick

Ingen mer spya här, än så länge. Ta i trä!!! Han verkar vara som vanligt idag. Låg och var skitnervös i morse efter att han fick morgonvällingen. Minsta lilla ljud fick mig att tro att han skulle spy

minSaile: Det verkar ju som han är ok inför morgondagen. Däremot blir jag lite nervös av tanken att åka buss, får fobi att han ska spy på bussen... {#lang_emotions_undecided} Men jag kollar hur allt verkar under dagen!

Här skiner solen för fullt. Ska gå ut en sväng sen. Måste hämta ett paket, en fleeceoverall till Elliot. Bäst att hämta den innan det är för varmt för den haha.

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-02 10:03:54 följande:
    Ingen mer spya här, än så länge. Ta i trä!!! Han verkar vara som vanligt idag. Låg och var skitnervös i morse efter att han fick morgonvällingen. Minsta lilla ljud fick mig att tro att han skulle spy minSaile: Det verkar ju som han är ok inför morgondagen. Däremot blir jag lite nervös av tanken att åka buss, får fobi att han ska spy på bussen... Men jag kollar hur allt verkar under dagen!Här skiner solen för fullt. Ska gå ut en sväng sen. Måste hämta ett paket, en fleeceoverall till Elliot. Bäst att hämta den innan det är för varmt för den haha.
    Skönt att det verkar vara bra...ge honom mkt vätska under dagen. Är han bra hela dagen och natten så är det säkert ingen fara. Sen ta med en påse, vilket alltid är bra att ha med .

Vad är det för overall?
  • coolchick

Ja men det luriga är ju att man inte direkt märker på honom när han ska spy. Det börjar bara spruta ur munnen på honom. Fy fan, tänk dig det på en buss full med folk...

Det är en overall jag vann på Tradera för evigheter sedan, men vi har ju aldrig kommit iväg för att hämta den. En mjuk sak med hela fötter och vantar att vika över händerna. Kan vara gott att ha den nu innan det blir riktigt vårvarmt.

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-02 10:17:13 följande:
    Ja men det luriga är ju att man inte direkt märker på honom när han ska spy. Det börjar bara spruta ur munnen på honom. Fy fan, tänk dig det på en buss full med folk...Det är en overall jag vann på Tradera för evigheter sedan, men vi har ju aldrig kommit iväg för att hämta den. En mjuk sak med hela fötter och vantar att vika över händerna. Kan vara gott att ha den nu innan det blir riktigt vårvarmt.
    hehehe...men då kan du bara säga att han ätit för mkt. Små barn kan ju spy utan nån anledning..

Låter som en gosig overall...
  • Josephine78

Hej alla!!

Nu har jag hittat hit tack vare Carolina

Inte hängt med på ett tag har fullt upp här hemma... Börjat jobba, bytt jobb, börjat övningsköra och idag blev Linnéa sjuk

Tur jag ska jobba kväll, sambon kan gå tidigare från jobbet!!

Krya på sig alla sjuka barn!!!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • minSaile
    Josephine78 skrev 2010-03-02 10:38:11 följande:
    Hej alla!!Nu har jag hittat hit tack vare Carolina Inte hängt med på ett tag har fullt upp här hemma... Börjat jobba, bytt jobb, börjat övningsköra och idag blev Linnéa sjuk Tur jag ska jobba kväll, sambon kan gå tidigare från jobbet!!Krya på sig alla sjuka barn!!!
    hej hej...vi har nog inte "setts" innan???
    Hur gammal är din dotter...stackaren som är sjuk
  • atena100
    Josephine78 skrev 2010-03-02 10:38:11 följande:
    Hej alla!!Nu har jag hittat hit tack vare Carolina Inte hängt med på ett tag har fullt upp här hemma... Börjat jobba, bytt jobb, börjat övningsköra och idag blev Linnéa sjuk Tur jag ska jobba kväll, sambon kan gå tidigare från jobbet!!Krya på sig alla sjuka barn!!!
    Men heej, gumman! Men du har varit här förrut! kram
    Ja, det tar en massa tid att jobba. Man orkar inte så mkt annat. Inte data så  mkt iaf...Oj, woow impad att du tar tag i att övningsköra! Hoppas att det nya jobbet är bra o att du trivs!  
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2