• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile
    atena100 skrev 2010-03-02 19:36:16 följande:
    MinSaileÄr så VälkOmmen o< JOINA oss vid nästa tillfälle! ( Molly "hjälpte mig att skriva...Tror att hon verkligen INTE vill att jag sitter här mer )Hörs kanske senare! Go' kväll!!
    kanon...ja, du får umgås med din tjej ...cya
  • livetlilla

Skulle få en Herman av min mamma, hoppas hon inte glömt det, lät kul

• Flisan 80

Jo tack...jag kände mig superhurtig till för en timme sen....
     Tog dubbla portioner mat, fast jag inte behövde, men det det var ju sååå gott...{#lang_emotions_dreamer} Sen ett glas rödvin till maten...eller ja, ok, två glas Och nu...efterrätt!!!! Måste ju kompensera lite, man får ju inte bli för nyttig  

♥ FRANK 090926 ♥
  • jojo72im
    Flisan 80 skrev 2010-03-02 20:18:38 följande:
    Jo tack...jag kände mig superhurtig till för en timme sen.... Tog dubbla portioner mat, fast jag inte behövde, men det det var ju sååå gott... Sen ett glas rödvin till maten...eller ja, ok, två glas Och nu...efterrätt!!!! Måste ju kompensera lite, man får ju inte bli för nyttig  
    Hurtighet och nyttighet är verkligen två olika saker - men vad bra de går hand i hand! Om vi tränar kan vi ju vara desto onyttigare! Med andra ord kan vi njuta av livets alla nöjen = Att få springa härliga joggingturer och äta syndigt god mat i stora lass, he, he
  • Flisan 80
    browniieee skrev 2010-03-02 20:41:50 följande:
    Flisan, nu gjorde du mig inte alls sugen på Sushi hehe..
    Hihi...den va suuuuupergo'{#lang_emotions_wink}
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-02 20:58:26 följande:
    Hihi...den va suuuuupergo'
    määh det var ju nödvändigt för mig att veta
    Guud så sugen jag blev nu.. *springer till kylen och försöker rota fram nått som ersätter den känslan*
  • litenlind

Oh, Flisan, går det att få recept på hemlagad gulaschsoppa?

Supertrevlig promenad idag i solen om än lite halt på sina ställen. Men tänk nu längre fram när det börjar bli varmt på alla promenader med picknick vi kan ha

• atena100
    litenlind skrev 2010-03-02 21:19:09 följande:
    Oh, Flisan, går det att få recept på hemlagad gulaschsoppa?Supertrevlig promenad idag i solen om än lite halt på sina ställen. Men tänk nu längre fram när det börjar bli varmt på alla promenader med picknick vi kan ha
    Jaa, visst längtar vi dit NU! Tror inte jag ska jobba något i maj...Mkt trevligare att få promenixa o picnica med Er!!
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Mojan

Hej!

Får man hoppa in i tråden?
    Känner igen flera av er från andra trådar, MinS, Loveli, Atena, Jojo72, Che82... =)
    Har en dotter på 6 månader och nu när man börjat få vårkänslor så vill vi hitta på saker!!
    KRAM!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2