• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-03-02 09:20:00 följande:
    Jag orkade heller inte in till stan men tänkte ta en promenad med Lin i em, kanske runt halv två, två tiden...Vill du göra mig sällskap? Tänkte gå Härlanda Tjärn runt el 8:an....Vore kul om du vill hänga på?
    Ja, både jag o M däckade på soffan här till barntv. Nu känner jag mig lite piggare.
    Mm, måste också försöka ta mig en promenad nu när SOLEN skiner så fint!
    Så kan joina dig, JA!! Du kanske inte hinner in o se detta så jag kan smsa dig!

Nu ska vi fixa med lunch! :)
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Josephine78
    minSaile skrev 2010-03-02 10:48:45 följande:
    hej hej...vi har nog inte "setts" innan???Hur gammal är din dotter...stackaren som är sjuk
    Jodå, jag var inne i förra tråden och skrev Fast hade en annan bild i presentationen!!

Linnéa fyllde ju 1 år i januari och har börjat dagis, har dröjt ett tag men nu slog dagis sjukdomen till.. Hostar, snorar och har lite feber...
    atena100 skrev 2010-03-02 11:07:27 följande:
    Men heej, gumman! Men du har varit här förrut! kramJa, det tar en massa tid att jobba. Man orkar inte så mkt annat. Inte data så  mkt iaf...Oj, woow impad att du tar tag i att övningsköra! Hoppas att det nya jobbet är bra o att du trivs!  
    Nä, man orkar knappt ngt när man jobbar men nu när jag bytte jobb så ska jag bara jobba 50 % så då kan jag nog få lite tid över till annat. Japp körkortet vill jag ha nu, känner mig redo och har man väl kommit igång så går det fint Vi fick även våra papper igår som gör att jag kan övningsköra med sambon också, blir ju liiiite billigare att göra både och. Att bara köra i bilskolan blir man ju ruinerad av.. Kramis
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • jojo72im
    atena100 skrev 2010-03-02 11:11:08 följande:
    Ja, både jag o M däckade på soffan här till barntv. Nu känner jag mig lite piggare.Mm, måste också försöka ta mig en promenad nu när SOLEN skiner så fint!Så kan joina dig, JA!! Du kanske inte hinner in o se detta så jag kan smsa dig!Nu ska vi fixa med lunch! :)
    JAAA!!! =)) Vad kul Atena!!! Är det ok att mötas vid kl14...Vid...ja var blir bäst att ses?? KRAM Sms mig gärna el skriv här för jag kollar av!
  • litenlind

Hej Josefin!! Välkommen hit, även om du är "gammal i gamet" 
    Nu ska jag och Alva till stallet ( fast hon säger "Åhhh, neeeeej" när jag säger det... Sen ska vi ut och promenera. Härligt väder!

• Josephine78
    litenlind skrev 2010-03-02 11:42:25 följande:
    Hej Josefin!! Välkommen hit, även om du är "gammal i gamet"  Nu ska jag och Alva till stallet ( fast hon säger "Åhhh, neeeeej" när jag säger det... Sen ska vi ut och promenera. Härligt väder!
    Tack, tack Är det du som har hand om gruppen på FB också? Har skickat en förfrågan om jag kan gå med där.. Har så roligt i stallet, härligt väder som bara den ute
  • SofiaLind
    Josephine78 skrev 2010-03-02 11:53:42 följande:
    Tack, tack Är det du som har hand om gruppen på FB också? Har skickat en förfrågan om jag kan gå med där.. Har så roligt i stallet, härligt väder som bara den ute
    Nä det är jag....har beviljat nu...=)
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-03-02 11:38:27 följande:
    JAAA!!! =)) Vad kul Atena!!! Är det ok att mötas vid kl14...Vid...ja var blir bäst att ses?? KRAM Sms mig gärna el skriv här för jag kollar av!
    Ja, vart kan det vara? Kanske nere vid Torp, vid den dära gardinaffären, Torp Café där sårvagnen vänder?? tror du?
    För då kan man gå rakt upp vid tygaffären o till härlanda/skatås....

Josephine
    Ja, just det! Så du mena att du nu hittat till denna "nya" tråden..det var ett litet äventyr o panik när den andra stängdes ner o 3 st hade startat ny tråd! haha
    Ja, så klart att du är Välkommen hit! Undrade just faktiskt att du inte synts till här... :)

NU är lunchen avklarad! Ska göra oss iordning för utegång! {#lang_emotions_sunny}
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Josephine78
    SofiaLind skrev 2010-03-02 12:14:35 följande:
    Nä det är jag....har beviljat nu...=)
    Åh, tack Ska genast in och kika!!
  • jojo72im
    atena100 skrev 2010-03-02 12:15:24 följande:
    Ja, vart kan det vara? Kanske nere vid Torp, vid den dära gardinaffären, Torp Café där sårvagnen vänder?? tror du?För då kan man gå rakt upp vid tygaffären o till härlanda/skatås....JosephineJa, just det! Så du mena att du nu hittat till denna "nya" tråden..det var ett litet äventyr o panik när den andra stängdes ner o 3 st hade startat ny tråd! hahaJa, så klart att du är Välkommen hit! Undrade just faktiskt att du inte synts till här... :)NU är lunchen avklarad! Ska göra oss iordning för utegång!
    Vid Torp oc kafeét där bli kanon som mötesplats! Då är jag på plats där kl.14!

Välkommen till "nya" tråden Josephine! Jag kände allt igen ditt nick Dock ej fotot
  • Josephine78

Nu sover min lill skrutta, fick i henne lite välling, vägrar att äta också.. Gubben kommer hem snart och då blir det dags för mig att bege mig till jobbet, funderar på att promenera... Är ju så fint ute!!

Ha en fin em/kväll!!

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2