• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • jojo72im
    Mojan skrev 2010-03-02 21:51:15 följande:
    Hej! Får man hoppa in i tråden? Känner igen flera av er från andra trådar, MinS, Loveli, Atena, Jojo72, Che82... =) Har en dotter på 6 månader och nu när man börjat få vårkänslor så vill vi hitta på saker!! KRAM!
    Hej och välkommen Mojan! Vad kul att du hittat hit Ja detta är verkligen en aktiv tråd med en massa träffar på g så det är bara att skriva upp sig och joina oss på alla kuligheter! Kram!
  • atena100

Hej, Mojan! Välkommen in hit! Klart du/ni ska häng på här o hitta på något nu när det våras!! :) Vart var det du bor?? *teflonminne*

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • coolchick
    minSaile: Jag vågar inte chansa och ta Elliot på bussen imorgon. Jag skulle verkligen dö om han spydde. Han käkar fortfarande inte som vanligt, så något är ju inte helt hundra.

Hur har du det nästa vecka då? För jag vill hemskt gärna sticka dit så fort som möjligt!!
  • minSaile
    Flisan 80 skrev 2010-03-02 20:18:38 följande:
    Jo tack...jag kände mig superhurtig till för en timme sen.... Tog dubbla portioner mat, fast jag inte behövde, men det det var ju sååå gott... Sen ett glas rödvin till maten...eller ja, ok, två glas Och nu...efterrätt!!!! Måste ju kompensera lite, man får ju inte bli för nyttig  
    ojojoj...och allt detta på en tisdag ...skojar bara...lät ju faktskt helt avslappnande gott ..
    litenlind skrev 2010-03-02 21:19:09 följande:
    Oh, Flisan, går det att få recept på hemlagad gulaschsoppa?Supertrevlig promenad idag i solen om än lite halt på sina ställen. Men tänk nu längre fram när det börjar bli varmt på alla promenader med picknick vi kan ha
    oh det ska bli så najsigt och längtar redan till vårvärmen...
    Mojan skrev 2010-03-02 21:51:15 följande:
    Hej! Får man hoppa in i tråden? Känner igen flera av er från andra trådar, MinS, Loveli, Atena, Jojo72, Che82... =) Har en dotter på 6 månader och nu när man börjat få vårkänslor så vill vi hitta på saker!! KRAM!
    Halloj Mojan...what's up
    coolchick skrev 2010-03-02 22:59:56 följande:
    minSaile: Jag vågar inte chansa och ta Elliot på bussen imorgon. Jag skulle verkligen dö om han spydde. Han käkar fortfarande inte som vanligt, så något är ju inte helt hundra. Hur har du det nästa vecka då? För jag vill hemskt gärna sticka dit så fort som möjligt!!
    vännen...klart vi kan ta det nästa vecka. Elliot måste ju få lov att bli bra först. Vi kan ta det nästa onsdag eller torsdag. Jag kan ju måndag med men då är ju Elias med...så välj du
  • coolchick

Mig spelar det egentligen ingen roll vilken dag, iom att vi tar det så pass tidigt. Ons skulle kanske funka då?

Hjälp alltså, jag har jordens träningsvärk redan idag... Och värre blir det alltid på andra dagen, dvs imorgon. Får väl vara glad om jag tar mig upp ur sängen

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-02 23:21:43 följande:
    Mig spelar det egentligen ingen roll vilken dag, iom att vi tar det så pass tidigt. Ons skulle kanske funka då?Hjälp alltså, jag har jordens träningsvärk redan idag... Och värre blir det alltid på andra dagen, dvs imorgon. Får väl vara glad om jag tar mig upp ur sängen
    ja men då satsar vi på nästa onsdag ...stackaren som inte äter. Men vad jag vet så är det inte jätteovanligt att dom matvägrar lite efter sådana magpärser...förhoppningsvis så kommer matglädjen fram snart...

Det är väl härligt med träningsvärk..då har man ju jobbat med kroppen
  • Doodie1

cool, en herman som är sååå gott - Är den slut?

Känns som dagarna rinner iväg o det var länge sedan man träffade många av er. Har satt upp mig på flera träffar, så nu hoppas jag att det blir snart igen!

Mojnar, välkommen hit!

jojo, hur går det med sushiabstinenset nu när du inte åt igår? ;)

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • coolchick
    Doodie: Herman är knappt halv idag Men jag sparade så klart en smet till mig själv, så om 9 dagar blir det en ny Herman. Då ska jag mixtra lite med innehållet. Är inte så förtjust i nötter, så de ska jag nog strunta i helt. Kanske bara ha i äpple och choklad... {#lang_emotions_dreamer}

Gud så härligt väder!! Lite kallt fortfarande, men ändå. SOL!!! Vill börja röja på balkongen och göra vårfint. Nu är snön borta där, så snart snart... {#lang_emotions_smile}
  • Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-03 09:30:48 följande:
    Doodie: Herman är knappt halv idag Men jag sparade så klart en smet till mig själv, så om 9 dagar blir det en ny Herman. Då ska jag mixtra lite med innehållet. Är inte så förtjust i nötter, så de ska jag nog strunta i helt. Kanske bara ha i äpple och choklad... Gud så härligt väder!! Lite kallt fortfarande, men ändå. SOL!!! Vill börja röja på balkongen och göra vårfint. Nu är snön borta där, så snart snart...
    Hee, nu blev jag inte MINDRE godissugen! :-P Försöker hålla mig på veckorna, men ibland är dte sååå svårt. Det där med fika på stan är inte lätt för en som försöker gå ner i vikt. Igår var jag en sväng på Brogyllen o kön var superlång, så man fick stå länge vid kakdisken - massa marängkakor, chokladvarianter, mumsisar.... innan jag kom fram o beställde... en juice tack!

Om din herman skulle utöka sig, skulle jag gärna ta emot en bit av honom. har du fått honom eller skapat honom själv?

gillade inte heller nötterna så mkt, tycker den blir så torr då.
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-03-03 09:30:48 följande:
    Doodie: Herman är knappt halv idag Men jag sparade så klart en smet till mig själv, så om 9 dagar blir det en ny Herman. Då ska jag mixtra lite med innehållet. Är inte så förtjust i nötter, så de ska jag nog strunta i helt. Kanske bara ha i äpple och choklad... Gud så härligt väder!! Lite kallt fortfarande, men ändå. SOL!!! Vill börja röja på balkongen och göra vårfint. Nu är snön borta där, så snart snart...
    javisst är det superkallt...-11 grader här. Frös rejält om öronen nu när jag var och lämnade ELias och på marken fanns det gott om halkfläcker och vilka isklumpar det finns på vissa tak.

Kan du inte ge mig receptet på Herman och/el om jag också kan få ta en del av Herman...är väldigt nyfiken på detta..

Hur är det med lilleman?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2