Flisan 80 skrev 2010-03-02 20:18:38 följande:
Jo tack...jag kände mig superhurtig till för en timme sen.... Tog dubbla portioner mat, fast jag inte behövde, men det det var ju sååå gott... Sen ett glas rödvin till maten...eller ja, ok, två glas Och nu...efterrätt!!!! Måste ju kompensera lite, man får ju inte bli för nyttig
ojojoj...och allt detta på en tisdag

...skojar bara...lät ju faktskt helt avslappnande gott ..
litenlind skrev 2010-03-02 21:19:09 följande:
Oh, Flisan, går det att få recept på hemlagad gulaschsoppa?Supertrevlig promenad idag i solen om än lite halt på sina ställen. Men tänk nu längre fram när det börjar bli varmt på alla promenader med picknick vi kan ha
oh det ska bli så najsigt och längtar redan till vårvärmen...
Mojan skrev 2010-03-02 21:51:15 följande:
Hej! Får man hoppa in i tråden? Känner igen flera av er från andra trådar, MinS, Loveli, Atena, Jojo72, Che82... =) Har en dotter på 6 månader och nu när man börjat få vårkänslor så vill vi hitta på saker!! KRAM!
Halloj Mojan...what's up

coolchick skrev 2010-03-02 22:59:56 följande:
minSaile: Jag vågar inte chansa och ta Elliot på bussen imorgon. Jag skulle verkligen dö om han spydde. Han käkar fortfarande inte som vanligt, så något är ju inte helt hundra. Hur har du det nästa vecka då? För jag vill hemskt gärna sticka dit så fort som möjligt!!
vännen...klart vi kan ta det nästa vecka. Elliot måste ju få lov att bli bra först. Vi kan ta det nästa onsdag eller torsdag. Jag kan ju måndag med men då är ju Elias med...så välj du