• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-03 20:20:17 följande:
    jasså bor du i Mölnlycke? Det gör jag me nämligen.. vart bor du? Kan inte så mkt om området då jag inte varit här så länge trots att jag bott här i 1 år och 3 mån.. Men lär gärna känna folk i närheten så man kan ta promenader o umgås
    Nämen? Vad lustigt {#lang_emotions_smile}

Vi bor i lägenhet på Säteriet. Var bor ni då?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 20:22:34 följande:
    Nämen? Vad lustigt Vi bor i lägenhet på Säteriet. Var bor ni då?
    haha på Säteriet jag med *skrattar högt* Har du bott så här nära hela tiden och jag som ÄR så sällskapssjuk har fått sitta hemma helt själv (ja med León då såklart )
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-03 20:26:03 följande:
    haha på Säteriet jag med *skrattar högt* Har du bott så här nära hela tiden och jag som ÄR så sällskapssjuk har fått sitta hemma helt själv (ja med León då såklart )
    Men Guuud vad komiskt!! Såg precis bilderna på din blogg! De där ut på gården och all snö.

Jag är ju också sällskapssjuk ofta, då kan vi ju göra nåt åt saken!
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 20:28:45 följande:
    Men Guuud vad komiskt!! Såg precis bilderna på din blogg! De där ut på gården och all snö.Jag är ju också sällskapssjuk ofta, då kan vi ju göra nåt åt saken!
    haha tycker jag absolut att vi ska... Vilken gård bor du på? Jag finns på Bokgården Precis bakom den stora lekplatsen me andra ord hehe...
  • coolchick

Mina föräldrar bor också på den gården. Själva bor vi på Grangården, inte långt bort alls mao {#lang_emotions_smile}
    Jag kan gå ut på balkongen och skrika så kanske du hör mig

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 20:35:16 följande:
    Mina föräldrar bor också på den gården. Själva bor vi på Grangården, inte långt bort alls mao Jag kan gå ut på balkongen och skrika så kanske du hör mig
    haha... vårt sovrumsfönster o badrumsfönster är riktat mot lekplatsen.. balkongen är riktad mot gården *fniss* Vågar du skrika??? Kan gå ut på antingen balkongen eller öppna fönstret i sovrummet o se om jag hör nått haha
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 20:56:17 följande:
    Vi har också balkongen mot gården, så då får det bli där   Har ni bott här länge eller är ni nyinflyttade?
    hehe... ärligt ska jag gå ut?
    Vi flyttade hit mitten på december 08 och har bott här sedan dess. Men jag pluggar i Jönköping så jag har pendlat med L vilket gjorde att jag inte var här så himla mkt.. Känner INGEN här och skulle gärna vilja ändra på det, speciellt när man ser flocken med mammor som är ute med sina barn på lekplatsen och där strosar man runt ensam.. Sällskapssjuk som sagt! Alla barn e ju antingen för små eller för stora för att leka med L.. har ju i och för sig en 9-årig brorsa som får komma hit och sova ibland så L inte blir alltför ensam... Men som sagt, hade varit kul att lära känna fler folk här!
  • coolchick
    Nu får jag ju lite så där tourettes syndrom, så egentligen skulle jag vilja gå ut och skrika bara för att se om det verkligen skulle kunna höras bort till dig {#lang_emotions_dreamer} Men jag misstänker att mina grannar inte skulle uppskatta det hahaha!!

Ja det är ju kanonfina lekplatser för kidsen här! Och stora grönytor att sitta på och picknicka sen när allt har torkat upp. Lovely! Så där har vi en plan sen när det blir sommar och din bebis har trillat ut

Min dotter är ju 7, så hon är också större än din son. Går han på dagis här eller?

Men kaffe nån dag då kanske? {#lang_emotions_smile}
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 21:23:39 följande:
    Nu får jag ju lite så där tourettes syndrom, så egentligen skulle jag vilja gå ut och skrika bara för att se om det verkligen skulle kunna höras bort till dig Men jag misstänker att mina grannar inte skulle uppskatta det hahaha!!Ja det är ju kanonfina lekplatser för kidsen här! Och stora grönytor att sitta på och picknicka sen när allt har torkat upp. Lovely! Så där har vi en plan sen när det blir sommar och din bebis har trillat ut Min dotter är ju 7, så hon är också större än din son. Går han på dagis här eller?Men kaffe nån dag då kanske?
    haha jaaa de skulle ju undra vad fan du fick för infall Vi spar det till en annan gång istället Under dagtid kanske, då alla är på jobb haha.....

Eftersom vi pendlat har sonen gått på dagis i Jönköping men just igår fick vi brev från placeringsnämnden. Han har fått plats på säteriets förskola så det är toppenskönt! Dricker inte kaffe, eller te (dock hallonbladste blir det nu) men juice, saft, läsk är gott Ni är mer än välkomna till oss på fika när ni känner för. Är du mammaledig nu eller jobbar du?
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2