• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick

Ja om 9 dagar delar jag Herman i fem, så då kan ni få varsin del!

Jag har fått en Hermandel Doodie {#lang_emotions_smile}

minSaile:
    Det är nog kul för Elias att vara med och passa Herman. Det är en sån förskole- och skolgrej tror jag, det brukar cirkulera Herman på skolorna.

Elliot verkar ok, men han är fortfarande kinkig med maten. Gröten gick ner nu på morgonen, men inte vällingen när han vaknade vid 6. Får se hur det blir med lunchen idag, om han behagar äta då.

Är så himla sällskapssjuk nu. Har ju inte träffat er eller folk alls känns det som på evigheter. minSaile, du hade ju kunnat komma hit istället om du hade velat, så kunde vi lunchat i Mölnlycke. Men tänkte inte alls på det igår {#lang_emotions_frown}

• minSaile
    coolchick skrev 2010-03-03 10:01:56 följande:
    Ja om 9 dagar delar jag Herman i fem, så då kan ni få varsin del!Jag har fått en Hermandel Doodie minSaile: Det är nog kul för Elias att vara med och passa Herman. Det är en sån förskole- och skolgrej tror jag, det brukar cirkulera Herman på skolorna.Elliot verkar ok, men han är fortfarande kinkig med maten. Gröten gick ner nu på morgonen, men inte vällingen när han vaknade vid 6. Får se hur det blir med lunchen idag, om han behagar äta då.Är så himla sällskapssjuk nu. Har ju inte träffat er eller folk alls känns det som på evigheter. minSaile, du hade ju kunnat komma hit istället om du hade velat, så kunde vi lunchat i Mölnlycke. Men tänkte inte alls på det igår
    oh härligt...ser fram emot min del av Herman och vad bra att du nämnde detta med att barn gillar sånt här. Hade jag ingen aning om fastän jag är pedagog .

Skönt att han äter gröten...kanske ha det istället för välling och lunch om det nu skulle vara så. Bättre att han äter en sak hela tiden några dagar tills han får tillbaka aptiten.

Ja jag är också lite sällskapssjuk då jag var hemma hela dagen igår...vad synd att vi inte tänkte på att jag kunde ta mig till dig men men...jag ska faktiskt till Allum och träffa en annan mamma istället så lite sällskap får jag ändå .
    Vi har ju inte träffats på evigheter men snart gör vi det
  • minSaile

cool..såg på fejjan att du frågade Joanna om tårtor och jag glömde ju berätta att jag hade pratat med min kompis som gör tårtor med och hon tar 20kr/bit.

Sorry jojo...ville inte störa men tänkte att 20kr är ju ändå billigare än 25 om man vill ha många bitar...

• SofiaLind

Hej på er.... Vi har det fortfarande bra här i Spanien. Sol och 20 grader idag. Dock börjar jag längta hem lite..=). Vill ju hitta på massvis med roliga saker med er!!!
    Kram

• minSaile
    SofiaLind skrev 2010-03-03 10:24:48 följande:
    Hej på er.... Vi har det fortfarande bra här i Spanien. Sol och 20 grader idag. Dock börjar jag längta hem lite..=). Vill ju hitta på massvis med roliga saker med er!!!Kram
    oh härligt med 20 grader..hade jag också velat ha...just nu har vi -11 grader. Vad hittar ni på där?
  • litenlind

Nice med sol och värme. Här är det strålande sol men -9 grader... Ta och ta med dig värmen hem när du kommer är du snäll.

Ja nu får ni snart komma så att du och grabben kan vara med på allt trevligt, jag har ju inte ens träffat honom än

• Maria86Emil08

Hej alla! Visst får man vårkänslor nu... jag vill handla vårkläder till lillen och ha picnic{#lang_emotions_cool}. Det är nog det jag ska göra hela våren, bara vara ute och ha picnic hela dagarna , hoppas någon vill följa me oss...{#lang_emotions_laughing}

• coolchick

Jaha, här sitter jag helt ensam... Sambon har somnat på soffan och Elliot har också somnat nu. Tindra är hos sin pappa och spyr {#lang_emotions_frown} Hennes tur med magsjuka nu. Tur att han kan vara hemma med henne så att vi slipper ännu en omgång.

Fattar inte vad det är med Elliot alltså. Det här med maten, han vill inte äta. Idag har han fått i sig en portion gröt till frukost, lite lasagne till lunch och en halv croissant. Ingen middag, ingen välling när han somnade.
    Jag är lite rädd att han ska tappa ännu mer i vikt, det känns ju inte alls bra. Får se imorgon, tänkte ringa BVC och kolla.

Vad gör ni alla, varför är det så dött här ikväll?

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 10:01:56 följande:
    Ja om 9 dagar delar jag Herman i fem, så då kan ni få varsin del!Jag har fått en Hermandel Doodie minSaile: Det är nog kul för Elias att vara med och passa Herman. Det är en sån förskole- och skolgrej tror jag, det brukar cirkulera Herman på skolorna.Elliot verkar ok, men han är fortfarande kinkig med maten. Gröten gick ner nu på morgonen, men inte vällingen när han vaknade vid 6. Får se hur det blir med lunchen idag, om han behagar äta då.Är så himla sällskapssjuk nu. Har ju inte träffat er eller folk alls känns det som på evigheter. minSaile, du hade ju kunnat komma hit istället om du hade velat, så kunde vi lunchat i Mölnlycke. Men tänkte inte alls på det igår
    jasså bor du i Mölnlycke? Det gör jag me nämligen.. vart bor du? Kan inte så mkt om området då jag inte varit här så länge trots att jag bott här i 1 år och 3 mån.. Men lär gärna känna folk i närheten så man kan ta promenader o umgås
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2