• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick

Jag får ju lite dåligt samvete på ett sätt, men det översköljs av glädjen att resan blir av hehehe

Nu sitter Tindra hemma med noll röst. Har varit hes hela helgen men efter barnkalaset så var det kört. Får väl vara hemma från skolan imorgon. Ingen idé att skicka dit hennen är hon inte kan prata

• Josephine78
    cool: Då får ni passa på att mysa extra imorgon när hon är hemma, kanske är rätt gott för dig också att slippa höra gnäll ifrån henne?

Trodde min lilla skrutta hade blivit lite bättre men nu under kvälls kvisten så sköt febern upp till den där höga höjden igen *suck* Och nu vill hon inte äta heller, knappt dricka för den delen heller.. Så imorgon är det jag som ringer och får en tid till farbror doktorn!! För här slinker maten ner jämt i övrig tid och otid
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-14 18:33:58 följande:
    Det lönar sig att vara envis Ikväll betalar vi in bokningsavgiften till Turkietresa i aug! YAY!!
    åhh så skönt
    Josephine78 skrev 2010-03-14 19:57:14 följande:
    cool: Då får ni passa på att mysa extra imorgon när hon är hemma, kanske är rätt gott för dig också att slippa höra gnäll ifrån henne? Trodde min lilla skrutta hade blivit lite bättre men nu under kvälls kvisten så sköt febern upp till den där höga höjden igen *suck* Och nu vill hon inte äta heller, knappt dricka för den delen heller.. Så imorgon är det jag som ringer och får en tid till farbror doktorn!! För här slinker maten ner jämt i övrig tid och otid
    usch stackaren
    Funderar också på att ringa läkaren imorgon. L får feber mest på kvällarna och nu är det tredje kvällen.... Har dock tur att han både äter och dricker eftersom han inte e så påverkad på dagen...
  • SofiaLind

Morgon!!! Jag har lagt in ett förslag om Lek och Buslandet den 22/3.

• SofiaLind

Någon här som vill ha en liten hund?

• Josephine78

Oj här var det verkligen lugnt som cool skrev, var är ni alla?

browniee: Hur går det för dig med din lille sjukling och magen?

sofialind: Är det eran hund som ni inte kan ha kvar? Har tyvärr inte tid eller ork att ha hund, skulle gärna vilja men det får bli när man blir pensionär

Igår fick jag en tid hos läkaren med min lilla Linnéa, hon har/hade ett virus i kroppen som var på väg bort, ingen pencillin men vi fick utskrivet Ventoline. Kan ju hoppas att det hjälper.

Jag är så jäkla trött så ni anar inte, har varit vaken om vartannat sen i lördags natt med sjuklingen och ikväll ska jag jobba Jaja, så är det..

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • coolchick

God morgon!

Frukost & surfa, finns det nåt bättre på morgonen?

Tindra är hemma idag också, hon hostar så jäkla illa. Ska se under dagen hur det låter, ev ringer jag VC. Har lite fobi för lunginflammation av nån anledning...

Idag blir det träning igen. Får ev köra mest kondition, det känns som att jag har pajat nån muskel i axeln på gårdagens skivstång. Gör ont som f*n att lyfta armen högre än axeln.

Sofia: Åh måste ni ge bort vovven? Vad är det för hund då? Nu blev jag såklart sugen, men är egentligen inte ens nån hundmänniska. {#lang_emotions_dreamer}

• Doodie1

Hej hopp, jag behöver förankra med min sambo idag VART vi ska vara ikväll o vilken tid. Är det Amazing Thai som står på listan? o kl. 19? 

Denna vecka är det fullt hus, ska ha dop på lördag o hade inte skaffat en dopklänning. Fick några förslag från kompisar, men de var lite för tjejiga klänningarna , men gööör fina. Men igår var det in på bytingen o nu fick jag tag på en för 390kr, inte den finaste, men enkel o helt ok. Pust!

Den stora gula är ute ida me, så nu ska vi ta på oss o ut o jaga den! KRAM

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2