• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    minSaile skrev 2010-03-12 09:46:56 följande:
    Men tar aldrig detta skitet slut...verkar gå genom hela tråden....hoppas ni tillfrisknar snabbt...
    Det kanske smittar här
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-03-12 09:52:17 följande:
    Det kanske smittar här
    hoppas jag inte ...men vem vet...ngn kanske har släppt ett virus
  • livetlilla
    coolchick skrev 2010-03-12 09:52:17 följande:
    Det kanske smittar här
    virus som sprids genom tanken och som drabbar den man önskar ska få det...aj aj, inte säga något dumt till någon nu då
    minS: vi skippar universeum idag, maria och emil kommer inte heller och det stod ev på er så vi skapade andra planer för en stund sedan, hoppas ni inte bestämt er för att följa med dit och att vi förstör något för er nu?
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-12 09:56:41 följande:
    Vi får nog sätta tråden i karantän
    Japp! Eller så får vi hädanefter surfa med såna där heldräkter med hjälm typ. Som man använder vid ebola virus tex
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 10:15:33 följande:
    Japp! Eller så får vi hädanefter surfa med såna där heldräkter med hjälm typ. Som man använder vid ebola virus tex
    haha... finns d sånna i min storlek då?
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-12 10:19:21 följande:
    haha... finns d sånna i min storlek då?
    Jag kan sy en till dig Eller så kan vi sy ihop två.

Lustigt det där med stor mage och stor jacka... Det var sååå många föräldrar till Tindras klasskompisar som blev jätteförvånade när jag hade fått Elliot. Men du har väl inte varit gravid?! Eh jo, och stor som en padda Men det måste ha varit min oversize vinterjacka som dolde kaggen
  • Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-12 10:15:33 följande:
    Hehe, bra ide cool. Kanske en ny affärside att tjäna pengar på? Lägga ut på tradera typ... :)
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 10:38:14 följande:
    Jag kan sy en till dig Eller så kan vi sy ihop två. Lustigt det där med stor mage och stor jacka... Det var sååå många föräldrar till Tindras klasskompisar som blev jätteförvånade när jag hade fått Elliot. Men du har väl inte varit gravid?! Eh jo, och stor som en padda Men det måste ha varit min oversize vinterjacka som dolde kaggen
    haha som jag har nu
    Min lillsyrra är större än mig och skänkte mig sin 2 år gamla vinterjacka. Hon köpte en ny denna säsong så jag sa då att jag gärna tar hennes för att jag kommer vara höggravid i vinter. Fick den på stört och det är tur det, speciellt me tanke på denna vintern vi haft denna säsong
  • coolchick

Jag köpte en herrjacka tror jag På Maxi eller nåt sånt, eftersom jag bara skulle ha den några mån så ville jag inte lägga ut massa pengar på en ny jacka.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2