• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • LillaLoppanT

Cool: vi bytte till vår framåtvända vagn för lite drygt en månad sedan. (mest för att den är såå mycket lättare att köra i snön än vår förra) jag saknar lite att inte se Lukas längre, men samtidigt så märker jag att han gillar att sitta framåt. Kan du inte skicka länk till vagnen ni ska titta på imorgon?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT
    coolchick skrev 2010-03-16 21:17:47 följande:
    Åh loppan, kul att du kikade in! Tänkte frågat just dig om ni hade bytt än, men trodde knappt du var här inne längre... www.blocket.se/halland/Babytravel_trehjuling_...
    Är den svart? Jag tycker den ser lite solblekt ut i så fall? Men bilder kan ju lura en.
    Jag är inne, läser det mesta, men orkar inte riktigt ta mig tid att skriva så mycket nu när jag jobbar.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-03-16 22:41:03 följande:
    Är den svart? Jag tycker den ser lite solblekt ut i så fall? Men bilder kan ju lura en. Jag är inne, läser det mesta, men orkar inte riktigt ta mig tid att skriva så mycket nu när jag jobbar.
    Vet inte om den är svart, men jag frågade honom om den var solblekt, för jag tyckte också det såg ut så på bilden. Men han sa att den inte var det, så vi får väl se. Ibland stämmer ju människors verklighetsuppfattning inte helt överens...
  • Flisan 80

Hej tråden!

Nu är man tillbaka till Göteborg efter nästan en vecka i huvudstaden. Har lite trådabstinens måste jag säga :)

Det var skönt att åka iväg en sväng men det är också himla skönt att komma hem igen. Känns som alla bebis-rutiner blir lite upp och ner varje gång man sticker iväg...

Jag och Mårten hade vår första barnvaktskväll sedan Frank föddes... Hmmm, vad pratar man om egentligen om man inte får prata om F???!!
    Kändes lite konstigt och jag undrade ganska mycket hela tiden hur det gick där hemma men det är väl bara att börja öva helt enkelt. Hade barnvakt igen kvällen efter och redan då gick det lättare..

Nu är jag helt slut och vill bara ta det lugnt MEN svärmor kom igår {#lang_emotions_frown} och ska bo här några dagar så nu måste jag städa som en galning medan hon är på kurs!!! Vet att jag inte måste men hon har så mycket åsikter om allt så det är lika bra...
    Hon är en sån som inte frågar utan bara säger"Nu kommer jag och bor hos er några dagar!". Sen kommer hon hem till en och kommenterar ALLT. Speciellt ang Frank, hon har ju varit barnmorska en gång i tiden tyvärr... Jaja inte så mycket att göra...Blääää

Vad gör alla idag??

♥ FRANK 090926 ♥
  • litenlind

Vad jobbigt med en sån svärmor!! Jag inser mer och mer att jag har tur med min. Vi kommer väldigt bra överrens.

Alva och Martin har varit och badat nu på morgonen och jag har varit och släppt ut hästarna. Nu är det tänkt att Martin ska lägga Alva för att sova middag, men det går sådär och jag sitter och tvingar mig själv att inte gå dit och ta över. Han bär sig så avigt åt så jag förstår inte hur han tänker. Men man kan ju inte alltid lägga sig i...

När Martin åker och jobbar sen så har jag och Alva det lugnt här hemma ett tag i alla fall och sen ska jag jobba jag med.

• Flisan 80
    browniieee skrev 2010-03-17 10:29:18 följande:
    Flisan, lycka till med städningen och allt vad det innebär.. Inget skoj med en sådan svärmor!
    tack tack! Hur mår magen idag? Nån action?
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-17 11:27:05 följande:
    tack tack! Hur mår magen idag? Nån action?
    haha jooo.. NOLL action kallas det
    Var lite svårt att somna inatt då den lekte sjörövare hehe... Just nu är den lite lugnare Utmattad säkert
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2