• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 11:18:14 följande:
    Jag köpte en herrjacka tror jag På Maxi eller nåt sånt, eftersom jag bara skulle ha den några mån så ville jag inte lägga ut massa pengar på en ny jacka.
    ne skulle heller inte köpt en ny jacka bara för graviditeten... onödiga pengar liksom
  • coolchick

Här skulle man göra sig till och steka pannkakor till lunch, och så gillar inte Elliot det. Så nu fick jag steka några köttbullar också, och så lurar jag i honom lite pannkaka mellan köttbullarna Så lättlurad!!

• Josephine78

Oj, oj vad ni skriver... Hinner inte riktigt med i svängarna här

När jag väntade Linnéa var jag också stooooooooor som ett hus, herre jösses säger jag bara (32 kg gick jag upp) och köpte en billig jacka på H&M, inga stora pengar där inte..

cool: Barn är lätt lurade ibland

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • litenlind

Gillar han inte pannkaka?!! Vad är det för barn du har Skicka hit dem till mig istället, jag är vrålhungrig! Vi mår redan mycket bättre både jag och Alva, även om magen värker lite och är lite småorolig fortfarande. Konstig grej det här.

• Josephine78
    litenlind skrev 2010-03-12 11:42:24 följande:
    Gillar han inte pannkaka?!! Vad är det för barn du har Skicka hit dem till mig istället, jag är vrålhungrig! Vi mår redan mycket bättre både jag och Alva, även om magen värker lite och är lite småorolig fortfarande. Konstig grej det här.
    Gott att ni mår bättre, aldrig roligt att kräkas vare sig det är magsjuka eller dålig mat!!

Tror iofs att det går mycket magsjuka överallt nu, här har vi klarat oss än så länge.. När jag hämtad Linnéa ifrån dagis igår så satt en lapp upp att det kommit magsjuka dit.. bläääää...
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • jojo72im
    Har ni också varit magsjuka!!! Helt otroligt...Skönt att det är bättre nu
  • Doodie1
    Då måste det ha varit det ni åt gissar jag. Pust! Känns som den där rackarns magsjukan härjar överallt, så cool vi kanske får gå i våra rymddräkter på stan snart! :)
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Maria86Emil08

Hej alla! Såg att universeum blev inställt idag... tråkigt när det är så mycket sjukdomar. Emil fick krupp natten som va, så idag har vi varit och fått andas in gas och fått medicin så jag hoppas de närmsta nätterna blir bättre. Usch jaag gillar inte  krupp., nu ska jag vila inför en jobbig natt. Hej sålänge

• coolchick

Är krupp något som vissa barn är mer benägna att få, eller är det bara ren otur?

Vad jobbigt för lillen Maria {#lang_emotions_frown} Jag hoppas verkligen vi klarar oss undan krupp, jag kommer flippa över...

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 11:35:59 följande:
    Här skulle man göra sig till och steka pannkakor till lunch, och så gillar inte Elliot det. Så nu fick jag steka några köttbullar också, och så lurar jag i honom lite pannkaka mellan köttbullarna Så lättlurad!!
    haha funkar det så funkar det
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2