• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-17 14:57:38 följande:
    Browniieee: Kläm ut den där ungen nu så vi kan gå ut och promenera med vagnarna
    haha skriv ett klagobreeev min lilla envisa åsna tänker då inte lyssna idag
  • coolchick

Nu har vi varit i Varberg och köpt vagn nr... 4 va??  Har tappat räkningen.

Den ser aningen solblekt ut, trots att de sa att den inte var det. Men jag vet inte om den är mörkgrå eller en blekt svart. Återstår att se imorgon i dagsljus när den ska premiärköras.
    Hade tänkt pruta ner den till 1000 kr från 1200, men jag kunde inte med, för de var så trevliga {#lang_emotions_dreamer} 1200 kr känns ändå som ett riktigt bra pris!

Browniieee: Ska vi inte prova sushin på Bella Napoli nån dag? Tycker det känns mycket skumt med sushi på en pizzeria... Hur är det med León förresten? Var ni på Crama idag?

• browniieee

Cool, haha har de också sushi där? De är libaneser (från mitt hemland) vet jag, har ätit pizza där en gång och jag tyckte den var rätt god faktiskt
    León mår bättre, fortfarande förkyld och hostar emellanåt dock är febern borta. Gick aldrig på Carma idag då jag tänkte att de inte kunde göra så mkt... Avvaktar lite till och hoppas på att han blir risk snart istället

• SofiaLind

Flisan - Ja det går smidigt. Ta buss 520 från Nils Ericsson Terminalen och gå av efter ca 20 minuter vid hållplatsen som heter Solängen. Därifrån ser man mitt hus!!

Bussen går: 12,54  13,10  13,40   14,05  tex.....

• coolchick

Hmm, idag skulle vi ju ut och provköra nya vagnen. Men så är det alldeles grått och dimmigt och äckligt... Måste köpa regnskydd till vagnen också, för det fanns inte med.

Vad gör ni andra idag då?

• atena100

Ja, idag är det gråväder! :( Hörde att det skulle bli SOL o 10 + grader..Hmmm, vart!? Snuvad på konfekten.... :(
    Jaja, jag ska luncha med min dotter vid Järntorget..sushi, förmodligen.. O kanske träffa några mammakompisar för en prommis! :)

Hoppas du är nöjd med din vagn, cool

Broowniiee Ja, nu får den lill* bebisn komma ut!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Josephine78

Här gör vi inte mycket heller, lika dimmigt här som ni verkar ha det hos er Linnéa tar sig en tupplur och jag sitter här!! Väntar på att mitt kaffe ska bli klart!!

Ledig idag och imorgon också, sen blir det till att jobba lördag o söndag

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Flisan 80

Cool:kul me ny vagn!
    Ja igår kände jag verkligen att nu är våren på väg! Idag? inte lika mycket

Jaja...vi ska ut på en liten promenad iaf och sen blir det BVC och 6-mån kontroll!!!! Helt galet!!!!

athena: Åhhh...sushi! Käkade faktiskt igår dock på supersushi Mmmmummma!

Josephine: vad jobbar du med? kanske har skrivits innan. Mitt minne= guldfisk :)

kram kram

♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2