SofiaLind skrev 2010-03-16 06:03:47 följande:
Någon här som vill ha en liten hund?
åhh jag som VILL ha en chihuahua.... vi tittar lite på hundar och andra husdjur just nu.. suget finns men det är så dyrt

Josephine78 skrev 2010-03-16 07:39:38 följande:
Oj här var det verkligen lugnt som cool skrev, var är ni alla?browniee: Hur går det för dig med din lille sjukling och magen?sofialind: Är det eran hund som ni inte kan ha kvar? Har tyvärr inte tid eller ork att ha hund, skulle gärna vilja men det får bli när man blir pensionär Igår fick jag en tid hos läkaren med min lilla Linnéa, hon har/hade ett virus i kroppen som var på väg bort, ingen pencillin men vi fick utskrivet Ventoline. Kan ju hoppas att det hjälper.Jag är så jäkla trött så ni anar inte, har varit vaken om vartannat sen i lördags natt med sjuklingen och ikväll ska jag jobba Jaja, så är det..
Min lilla sjukling mår lite bättre. Har inte tempat honom ännu men hans feber brukar stiga mot sena eftermiddagen och kvällen så jag e inte så chockad att han e "som vanligt" just nu... Ringde till VC och skulle få tid idag men tackade nej till den då jag inte e hemma. SKa ringa imorgon igen och få en ny tid istället.
Magen mår bra... Fick lite förvärkar igår och imorse när jag vaknade så kände jag ett väldans tryck mot höger sida. Sved och brann i underlivet när jag kissade... Typ som det kan bli när man hållt sig för länge. Haft en tokig natt trots att d inte varit L som bråkat med mig...
Skönt att Linnéas virus e påväg ur kroppen och att ni fick kollat upp det. Hoppas hon mår bättre snart
Cool, helskönt med frulle och internet