• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • minSaile
    litenlind skrev 2010-03-16 17:29:48 följande:
    Middagen på Amazing Thai idag är inställd pga i princip alla hoppat av. Tar det en annan gång i stället.Krya på dig nu Atena!
    men vad synd...jag hade kommit..men alla dom andra förutom atena?
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-16 17:37:37 följande:
    men vad synd...jag hade kommit..men alla dom andra förutom atena?
    Men oj då! Är iordninggjord! Tyckte att det bara var Flisan som hoppat av! :(
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100

Skulle kommit, åka med buss kl 18.30.... :(

• litenlind

Alla de andra bokade av via sms till mig. minSalie trodde jag inte skulle komma eftersom det stod kanske bakom och jag inte hört något.
    Tråkigt, men det kommer ju fler gånger hoppas jag.

• Maria86Emil08

Hej alla. Jag tar åt mig att det är lugnt härinne... Vi är och har varit ganska dåliga här faktiskt, fick nästan 2 veckor friska emellan allt. Här börja det me krupp i lördags och har gått över till hosta,hals och feber. Lillen har hostar så mycket så han spyr jättemycket, har inte stoppat en sak i munnen sen fredagskväll nu. Trodde han va på bättringsvägen men i måndags gick det nedför. Jag orkar inte med mer sjukdommar nu, är så trött på det här, skulle bara vilja gå ut en timma eller två heeelt ensam{#lang_emotions_smile}. Tråkigt när saker blir inställt. Jag ska gå in i planeringstråden å kika lite.

• coolchick

Men stackars liten Maria {#lang_emotions_frown} Vad jobbigt ni verkar ha det nu! Hoppa sverkligen det vänder snart, i takt med att solen och värmen kommer.

Trist att er middagsdejt blev inställd idag tjejer!

• atena100

Ja, verkligen trist! Eftersom jag var på väg o ta bussen, snart! Hade inte alls tänkt gå inpå datorn...sambon skulle visa mig en sida, så slank in här jag då...ouups....
    Känns lite snörpligt, ett litet sms kanske kunde "dimpt" ner... ;)

• Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-16 18:18:17 följande:
    Alla de andra bokade av via sms till mig. minSalie trodde jag inte skulle komma eftersom det stod kanske bakom och jag inte hört något.Tråkigt, men det kommer ju fler gånger hoppas jag.
    Shit pommesfrites! Det var ju jättetrist verkligen att så många bangade, men så är det kanske ibland... får be om ursäkt för mitt sena avhopp i eftermiddags, tror jag tog mig vatten över huvudet denna gången o bokade in mig för att sedan i sista stund inse för mig själv att japp, nu gjorde jag det ... nåt som jag inte orkade. Sååå hemskt ledsen Linnea om det trasslade till det! Hoppas att vi ses en annan dag, nu ska vi jobba vidare på att fixa o dona inför dopet på lördag.

Stor kram!
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2